  • 11. Data: 2010-04-05 20:47:43
    Temat: Re: konwersja dzwieków do tel. komorkowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 1634Racine 1...@R...pl ...

> [...]
    > Majac dzwiek midi, czy w ogole warto kodowac go do np. AAC? AMR?
    > Pytanie i o wielkosc wynikową, i o jakość [zapewne spada, ale za to
    > moze mniejszy plik?]
    >
    > 2.
    > czym konwertowac miedzy soba formaty: midi, amr, aac?
    >
    > 3.
    > a jesli juz konwertowac, to czy konwersja:
    > {format1} -> wave -> {format2}
    > da gorszy efekt niz konwersja bezposrednia {1} -> {2} ?
    >
    > 4.
    > starsze tel sony uzywaly formatu *.SNG.
    > czym takie pliki przekonwertowac na jakis jadalny "komorkowy" format,

    a w jakim celu ta konwersja?

  • 12. Data: 2010-04-05 23:28:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Budzik in news:Xns9D51E5F192E0Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    [.............]
    > a w jakim celu ta konwersja?

    z pewnych konwersji wycofuje sie, jedna zostaje: sng -> midi/amr/aac.
    wiadomo dlaczego -> dzwieki dla sony zamienic na dzwieki dla nokii.

  • 13. Data: 2010-04-05 23:51:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F. in news:48dkr5p06an4fmqqag4cp8fshk0k0qfe35@4ax.com
    [.............]
    > Sciagnij sobie Anvil Studio, bedziesz wiedzial czy cokolwiek w plikach
    > jest.

    jest.

    > Midi powinien odtwarzac sam windows, czy W.Media Player.

    nie odtwarza.

    > Tylko glosnosc musisz ustawic dla kanalu syntezatora,

    czyli?
    (chodzi o to, o czym wspomnialem juz w watku? panel ster - dzwieki i urzadz
    audio - audio -
    odtwarzanie midi ==> "syntezator SW Mikrosoft GS Wave", glosnosc jest
    max. )

    > no i ustawic tak
    > zeby odtwarzal komputer, a nie wypluwal przez interfejs midi karty
    > dzwiekowej.

    mozesz dokł. sciezkę gdzie sprawdzic/ustawic? [pewnie tak mam, ale
    sprawdzmy]