  • 1. Data: 2015-12-02 13:28:15
    Temat: kradna katalizatory
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/chwila-na
    -parkingu-i-odje%c5%bcd%c5%bcasz-bez-katalizatora-z%
    c5%82odzieje-znale%c5%bali-z%c5%82oty-interes/ar-AAf
    RIXU

    No wlasnie - kradna, czy nie kradna ?

    Swoja droga ... skup placi 1000zl za nowy, a dobry zastepcy kosztuje
    650 z VAT ?
    Oj, chyba on nie taki dobry ...

    J.

  • 2. Data: 2015-12-02 13:55:36
    Temat: Re: kradna katalizatory
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    >

    > No wlasnie - kradna, czy nie kradna ?
    >
    > Swoja droga ... skup placi 1000zl za nowy, a dobry zastepcy kosztuje 650

    Hłe, u mnie w miejskim gracie to by się musieli trochę napierd...ić bo
    jest w kolektorze hehehe

  • 3. Data: 2015-12-02 15:05:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    www.msn.com pisze tak:

    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/chwila-na
    -parkingu-i-odj
    > e%c5%bcd%c5%bcasz-bez-katalizatora-z%c5%82odzieje-zn
    ale%c5%bali-z%c
    > 5%82oty-interes/ar-AAfRIXU

    "Tydzień temu zginął katalizator z volvo. Policja już zatrzymała 34-
    letniego sprawcę. Piątego listopada złapała dwóch mężczyzn podejrzanych
    o kradzież przynajmniej siedmiu katalizatorów. W Łodzi złodzieje nie
    oszczędzili nawet dilera Mercedesa - wycięli katalizatory z DPF z dwóch
    stojących na placu nowych mercedesów sprinterów."

    Ale bydło. I wpuścili je do Europy.

    A teraz na dodatek robi mu się ciasno w Unii i przebąkuje o wyjściu.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2015-12-02 19:37:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Ale bydło. I wpuścili je do Europy.

    W Europie tez kradną...
    Wiem ze to melodramatyczne, ale moze jakby ucinali reke takiemu złapanemu
    to by sie nastepny zastanowił...

    A moze jednak zaczac od skupów?

  • 5. Data: 2015-12-02 21:56:53
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 2 Dec 2015 13:28:15 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No wlasnie - kradna, czy nie kradna ?

    Ponoć znowu jest moda na ten towar.

    U mnie znowu jednej nocy zajumali z kilku aut dekielki z alufelg. Z
    mojego auta akurat tylko 2 szt., ale z reszty po 4.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2015-12-03 00:52:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A czy ty czasmi tez czegos nie podpierdoliles? Jakiejs gry, piosenki, filmu? Zawsze
    miales skasowany bilet jak jechales komunikacja publiczna?Ksiazki masz tylko swoje i
    nie ma wsrod nich pozyczonych 10 lat temu? Nie kradnij to uniwersalny nakaz. Nie ma w
    nim rozroznienia co do wartosci kradzionego. Obejrzyj swoje lapki zanim w sloiku z
    formalina wyladuja bo moze ktos juz jedzie zeby Ci je upierdolic.

  • 7. Data: 2015-12-03 09:34:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 21:56, j...@i...pl pisze:
    > Ponoć znowu jest moda na ten towar.

    Jest popyt u właścicieli VW ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2015-12-03 12:17:42
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Tylko czekać jak zaczną znowu po radioodbiorniki włazić, żeby wyłuskać jeszcze trochę
    tych nie fabrycznych.
    U mnie na osiedlu ostatnio tablice rejestracyjne zagrożone. Co weekend parę kompletów
    znika. Te plastikowe ramki to nawiasem mówić porażenie się o kłopoty.

  • 9. Data: 2015-12-03 14:44:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    formalina wyladuja bo moze ktos juz jedzie zeby Ci je upierdolic.

    Nie sądź innych po swoim zachowaniu i przyzwyczajeniach.
    I pisz jak biały człowiek a nie wszystko w jednej linijce jak
    jakiś dzikus bez obycia.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-12-03 16:06:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ty co ostatnio podpierdoliles ze sie stawiasz? Co do jednej linijki. Bylo wiele
    razy. To ty masz cos spierdolone a nie ja. Amen.