  • 1. Data: 2015-12-01 11:04:28
    Temat: Skręt w prawo przed nieaktywnym buspasem
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Taka sytuacja. Jest skrzyżowanie, prawy pas przechodzi w buspas, więc żeby
    ludzie nie wjeżdżali na ten buspas, przed skrzyżowaniem jest nakaz skrętu
    z tego pasa w prawo. Nie ma napisane, że nie dotyczy autobusów, ale
    autobusy i tak ten nakaz ignorują.

    Co w sytuacji, gdy buspas jest nieaktywny (bo np. jest aktywny tylko w
    danych godzinach)? Czy ten nakaz wtedy też obowiązuje? Czyli mimo, że
    można jechać prosto (i wjechać na buspas), trzeba obowiązkowo zmienić pas
    z prawego na środkowy, przejechać przez skrzyżowanie i wjechać z powrotem
    na bus pas...

    Ja podejrzewam, że obowiązuje, ale to dla mnie kretynizm...

    --
    [ GSX 1300R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS PJ S+ p+ M++ W P+:+ X++ L+ B+ M++ Z+++ T- w- CB++ ]

  • 2. Data: 2015-12-01 11:08:18
    Temat: Re: Skręt w prawo przed nieaktywnym buspasem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-01 o 11:04, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > na bus pas...
    >
    > Ja podejrzewam, że obowiązuje, ale to dla mnie kretynizm...

    Jaki kretynizm? Normalna sprawa, że jeden z pasów jest tylko do skrętu w
    prawo, nawet jak za nim nie ma buspasa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-12-01 13:03:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Wysocki wrote:

> [...]
    > na bus pas...
    >
    > Ja podejrzewam, że obowiązuje, ale to dla mnie kretynizm...

    oczywiście, żę obowiązuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-12-01 13:03:25

    Tue, 1 Dec 2015 10:04:28 +0000 (UTC), w <n3jrbc$h7e$1$gof@news.chmurka.net>,
    g...@s...invalid (Adam Wysocki) napisał(-a):

    > Ja podejrzewam, że obowiązuje, ale to dla mnie kretynizm...

    Obowiązuje. Jeżeli to sprawa życia i śmierci, napisz do zarządu dróg.

  • 5. Data: 2015-12-01 18:52:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam Wysocki"

[...]

    ---
    .. to dla Ciebie tabliczkę mogą zrobić :-)