  • 1. Data: 2015-12-02 00:23:08
    Temat: Jaka kamera
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    Cześć,

    zostałem poproszony o pomoc w wyborze kamery samochodowej jako prezentu
    świątecznego.

    Poradzicie coś? Cena do 150zł. Sprzęt ma być nowy, z Polski, na gwarancji.

  • 2. Data: 2015-12-02 18:15:39
    Temat: Re: Jaka kamera
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 02.12.2015 o 00:23, PlaMa pisze:
    > zostałem poproszony o pomoc w wyborze kamery samochodowej jako prezentu
    > świątecznego.
    >
    > Poradzicie coś? Cena do 150zł. Sprzęt ma być nowy, z Polski, na gwarancji.

    Ta sama co od dawna, poszukaj sobie.

  • 3. Data: 2015-12-02 19:50:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.12.2015 o 18:15, neoniusz pisze:

    > Ta sama co od dawna, poszukaj sobie.
    nie. to zupełnie inny temat. za 150zł (może pare zł drożej, ze względu
    na wahania kursu dolara) kupi to samo co zawsze polecamy, a nie nie w
    polsce i nie z polską gwarancją. stąd za 150zł w polsce, polecam
    cokolwiek, gdyż użytkownik będzie tak samo niezadowolony, obojętnie co
    nie kupi. no chyba że nie będzie oglądał nigdy nagrań, to może być
    zadowolony :)

    ToMasz

  • 4. Data: 2015-12-02 20:53:46
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 18:15, neoniusz pisze:

    > Ta sama co od dawna, poszukaj sobie.
    A jaka jest polecana od dawna ?
    Bo wpisałem w wyszukiwarkę i nic nie mogę znaleźć ?

  • 5. Data: 2015-12-02 20:55:10
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-02 o 19:50, ToMasz pisze:

    > nie. to zupełnie inny temat. za 150zł (może pare zł drożej, ze względu
    > na wahania kursu dolara) kupi to samo co zawsze polecamy

    Ja nie jestem zadowolony nawet z tego co polecaliście :P

    Ale już mi to tłumaczono, że pecha miałem z egzemplarzem - pożyjemy
    zobaczymy jak z reklamacji wróci.

  • 6. Data: 2015-12-03 10:16:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-12-02 o 20:53, giecik pisze:

    > A jaka jest polecana od dawna ?
    > Bo wpisałem w wyszukiwarkę i nic nie mogę znaleźć ?

    G1W > G1WH > G1WHT czym więcej liter tym nowszy model :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-12-03 11:17:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Ja nie jestem zadowolony nawet z tego co polecaliście :P
    >
    > Ale już mi to tłumaczono, że pecha miałem z egzemplarzem -
    > pożyjemy zobaczymy jak z reklamacji wróci.

    Ale można być zadowolonym, nawet bardzo, z jakości, choć bitrate niby
    podniesione a nie podniesione. Tylko kąt 140st mi nie pasuje wolałbym
    mniejszy i żeby zamiast .mov produkował .mp4

    Wszystkie moje poprzednie eksperymenty za 150zł to pieniądze wyrzucone
    w błoto.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.