  • 11. Data: 2010-12-15 09:22:50
    Temat: Re: kto dogoni psa? nuka poscigow w milicji
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-12 18:45, RadoslawF pisze:

    > ZOMO nie miało ARO tylko UAZy.
    > ARO mieli leśnicy, górnicy i nafciarze.

    Poza tym kiedy ZOMO a kiedy ARO. ZOMO rozwiązali w 89-tym a niechlubny
    przetarg na ARO był ogłoszony w 2004-tym.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 12. Data: 2010-12-15 13:35:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iea1cc$qd8$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-12-12 18:45, RadoslawF
    pisze:
    > Poza tym kiedy ZOMO a kiedy ARO. ZOMO rozwiązali w 89-tym a niechlubny
    > przetarg na ARO był ogłoszony w 2004-tym.

    Coś Ci sie popierdoliło Wojtusiu. Poczytaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/ARO_(motoryzacja)

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2010-12-15 16:00:20
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Grzybol"
    Coś Ci sie popierdoliło Wojtusiu.

    Oczywiscie - ZOMO uzywalo rowniez tzw gaziki a wsrod nich oprocz
    najpopularniejszych GAZ69 byly rowniez rumunskie Muscele produkowane przez
    fabryke AutoROmania (bardzo do siebie podobne ale ARO byly wieksze).
    Wiem bo byl to moj pierwszy samochod...:)

    Tytus z fabryki

  • 14. Data: 2010-12-16 15:52:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-15 17:00, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > fabryke AutoROmania (bardzo do siebie podobne ale ARO byly wieksze).
    > Wiem bo byl to moj pierwszy samochod...:)

    Jak to bylo? Wstap do ZOMO, zanim ZOMO wstapi do ciebie :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 15. Data: 2010-12-17 18:13:14
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Wojtek Sobociński napisał(a):

    > Poza tym kiedy ZOMO a kiedy ARO. ZOMO rozwiązali w 89-tym a niechlubny
    > przetarg na ARO był ogłoszony w 2004-tym.

    Eee, nie. W 2004 to ja już o szkole zapomniałem.

    --
    M.

  • 16. Data: 2010-12-19 14:03:32
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-15 14:35, Grzybol pisze:
> [...]
    > news:iea1cc$qd8$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-12-12 18:45, RadoslawF
    >
    > Co? Ci sie popierdoli?o Wojtusiu. Poczytaj:

    Racja. Myślałem o zakupach dla policji.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki