  • 1. Data: 2016-11-26 10:39:01
    Temat: który operator rozdaje karty sim gratis?
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.
    Jest taki w Polsce?

  • 2. Data: 2016-11-27 00:44:05
    Temat: Re: który operator rozdaje karty sim gratis?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.
    > Jest taki w Polsce?

    Virgin Mobile

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2016-11-27 10:35:06
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 26.11.2016 o 10:39, Bonum mane pisze:
    > Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.

    Jak kiedyś na stanowisku reklamowym Lyca Mobile kupiłem kartę za 5zł, to
    dostałem dwie za darmo. Dworzec Zachodni Warszawa.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2016-11-27 10:43:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bonum mane" 58395819$0$5148$6...@n...neostrada.pl

    > Poszukuję operatora gsm, który rozdaje karty sim gratis.

    Orange -- wystarczy zlecić przeniesie nieistniejącego numeru.

    VirginMobile -- jeden numer na kuriera. (jak chcesz wiele SIMek,
    wiele razu umawiasz się na randkę z kurierem; podobnie kiedyś
    było z BZWBKKBSg i KGP na 4% -- można było mieć 3 takie konta,
    ale co najmniej 2 trzeba było otwierać z udziałem kuriera)