  • 1. Data: 2010-07-29 14:15:40
    Temat: Jakby ktoś chciał Dacie do "małych poprawek"....
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    to może sobie tutaj zobaczyc i ewentualnie wybrać.
    http://42.pl/u/2puz

    Swoją drogą szkoda wozów...

    --
    GregorY

  • 2. Data: 2010-07-29 14:27:58
    Temat: Re: Jakby ktoś chciał Dacie do "małych poprawek"....
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > to może sobie tutaj zobaczyc i ewentualnie wybrać.
    > http://42.pl/u/2puz

    > Swoją drogą szkoda wozów...

    jeżeli nikomu nic się nie stało to nie szkoda, fabryka wyprodukuje nowe ->
    miejsca pracy, kolej znów przewiezie->miejsca pracy, straci ubezpieczalnia,
    ew. klienci którzy nie dostaną aut na czas,

    brat

  • 3. Data: 2010-07-29 14:31:27
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > jeżeli nikomu nic się nie stało to nie szkoda, fabryka wyprodukuje nowe ->
    > miejsca pracy, kolej znów przewiezie->miejsca pracy, straci
    > ubezpieczalnia, ew. klienci którzy nie dostaną aut na czas,

    Błędne myślenie - stracą klienci którzy będą musieli zapłacić z czasem
    większe składki na OC. Ubezpieczalnia nie będzie stratna.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-07-29 14:39:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Błędne myślenie - stracą klienci którzy będą musieli zapłacić z czasem
    > większe składki na OC. Ubezpieczalnia nie będzie stratna.

    Bo?
    Wstecz składek podnieść nie idzie, więc taka możliwośc jak najbardziej
    istnieje.

  • 5. Data: 2010-07-29 15:07:22
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-29 14:31, news-gazeta wrote:

    > Błędne myślenie - stracą klienci którzy będą musieli zapłacić z czasem
    > większe składki na OC. Ubezpieczalnia nie będzie stratna.

    Jasne, bo to jedna jest ubezpieczalnia ? Nie ma konkurencji?

  • 6. Data: 2010-07-29 15:09:17
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-29 14:15, GregorY wrote:
    > to może sobie tutaj zobaczyc i ewentualnie wybrać.
    > http://42.pl/u/2puz
    >
    > Swoją drogą szkoda wozów...

    Czekam na tekst, ze na pewno to "bendom nuwki" w salonach w Polsce :)

  • 7. Data: 2010-07-29 15:23:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Bo?
    > Wstecz składek podnieść nie idzie, więc taka możliwośc jak najbardziej
    > istnieje.

    Twoje zrozumienie ekonomii oscyluje wokół poziomu podstawówki. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-07-29 15:33:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Twoje zrozumienie ekonomii oscyluje wokół poziomu podstawówki. ;-)

    Prędzej Twoje.

    Przykład uproszczony - w okresie lipiec 2009-lipiec 2010 zebrano 100 mln
    składek, odszkodowań wypłaconych 90 mln.
    I 29 lipca zdarza się 1 szkoda na 11 mln.

    W jaki sposób podnosząc składki nawet od sierpnia 2010, spowodujesz że
    strata operacyjna na lipiec zniknie?
    A możesz być pewien, że decyzja o podniesieniu składek trochę trwa i w
    warunkach gospodarki rynkowej niekoniecznie spowoduje wyrównanie strat.

  • 9. Data: 2010-07-29 17:15:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > W jaki sposób podnosząc składki nawet od sierpnia 2010, spowodujesz że
    > strata operacyjna na lipiec zniknie?

    Ale po co? Odbiją sobie stratę w przyszłym roku.

    > A możesz być pewien, że decyzja o podniesieniu składek trochę trwa i w
    > warunkach gospodarki rynkowej niekoniecznie spowoduje wyrównanie strat.

    Możesz być pewien, że żadna normalna firma nie będzie przez dłuższy czas
    generowała rzeczywistych strat (nie mylić z fikcyjnymi :>) jeśli może ich
    uniknąć.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-07-29 17:39:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale po co? Odbiją sobie stratę w przyszłym roku.

    Albo nie odbiją, bo jak będą drożsi to ludzie kupią u konkurencji.

    > Możesz być pewien, że żadna normalna firma nie będzie przez dłuższy czas
    > generowała rzeczywistych strat (nie mylić z fikcyjnymi :>)

    Czytaj na co odpowiadasz.
    Ja odpowiadałem na konkretne zdanie, a nie na Twoje wyobrażenie o wszystkim
    co jest z nim związane.
    Ani przez moment nie było mowy o żadnym dłuższym czasie.