  • 1. Data: 2004-06-12 14:29:04
    Temat: Prożba o pomoc
    Od: " swerszczu<at>interia.pl" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie. Bardzo prosze poradzic mi co zrobic w takiej sytuacji-
    kiedy uruchamiam komputer jako strona startowa pojawia się jakaś
    pornograficzna, a takze kilka linków do podobnych stron pojawia sie w
    ulubionych. Nie pomaga przestawianie czy kasowanie. Co zrobić. Wiem że dla
    niektórych to moze byc pestka, ale ja jestem nowym użytkownikiem internetu.

  • 2. Data: 2004-06-12 14:52:02
    Temat: Re: Prożba o pomoc
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    <http://evil.pl/pip/faq.html#1>

    > Wiem że dla niektórych to moze byc pestka, ale ja jestem nowym
    > użytkownikiem internetu.

    Dla takich jak Ty powstała grupa pl.internet.pomoc. Na pl.internet.polip
    dyskutuje się o problemach polskiego Internetu. Twój problem nie jest
    problemem polskiego Internetu. Następnym razem, zanim napiszesz na grupę,
    przeczytaj jej opis i FAQ. Znajdziesz je na <http://www.killfile.pl>.

    Daj znać -- na pl.internet.pomoc -- jak Ci poszło.

    --
    ////))) Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum. :
    //|-O-O ) [Kokosz] :

  • 3. Data: 2004-06-12 14:55:55
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    swerszczu<at>interia.pl <at> wrote:

> [...]
    > jakaś pornograficzna, a takze kilka linków do podobnych stron pojawia
    > sie w ulubionych. Nie pomaga przestawianie czy kasowanie.

    Na tej grupie dyskutuje sie o problemach polskiego Internetu.
    Twoje bookmarki nie są problemem polskiego Internetu.
    Jedyny problem polskiego Internetu który prezentujesz,
    to coraz bardziej szerzący sie analfabetyzm użytkowników.. :/

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces: