  • 1. Data: 2012-11-13 11:42:57
    Temat: wifi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jak to wlasciwie jest z transmisja i predkoscia wifi ?

    Kanalow jak sie doczytuje jest kilka ... ale sieci w zasiegu to mam
    bez mala kilkadziesiat, to jak one sie nie zaklocaja ?
    Kanaly sa waskie ... bo mi akurat pokazuje 130Mb/s, wiec nawet 50MHz
    to wasko :-)

    A predkosc ... mimo ze 130 to jest wiecej niz fast ethernet, to mi
    pewien program chodzi znacznie wolniej niz przez kabel.
    A danych z baza nie wymienia az tak wiele - licznik pokazuje pare MB,
    a wolniej o cale minuty.

    J.

  • 2. Data: 2012-11-13 12:20:34
    Temat: Re: wifi
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-11-13 11:42, J.F pisze:

> [...]
    > pewien program chodzi znacznie wolniej niz przez kabel.
    > A danych z baza nie wymienia az tak wiele - licznik pokazuje pare MB, a

    Ty zahibernowany byłes ? Nie wiesz ze wiekszosc chinskiej tandety ma
    duza wartosc dodana w postaci belkotu marketingowego ? KUp jakies CISCO
    i bedziesz mial tyle ile jest napisane na pudełku.

  • 3. Data: 2012-11-16 00:15:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 12:20:34 +0100, ZeNek napisał(a):

    > Ty zahibernowany byłes ? Nie wiesz ze wiekszosc chinskiej tandety ma
    > duza wartosc dodana w postaci belkotu marketingowego ? KUp jakies CISCO
    > i bedziesz mial tyle ile jest napisane na pudełku.

    No, na tym sprzecie to akurat dosc przyzwoite marki stoja, choc przyznaje -
    made in china. A Cisco to teraz nie z Chin ?

    J.