  • 11. Data: 2009-11-10 15:36:32
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

    > nie czujesz sie smiesznie z takim pytaniem ?

    No jakos nie.
    Ale mozemy zrobic glosowanie kto jest smieszniejszy ?

    adam

  • 12. Data: 2009-11-10 15:38:27
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    Uzytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisal
    w wiadomosci news:4af98873$1@news.home.net.pl...
    > Uzytkownik "XX YY" napisal
    > No jakos nie.
    > Ale mozemy zrobic glosowanie kto jest smieszniejszy ?
    > adam

    Nie sie wpisuja miasta, ktore uwazaja ze CZAD ;)

  • 13. Data: 2009-11-10 15:41:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Nov., 16:35, "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    9g2000yqc.googlegroups.com...

    > Napisalbys jaki statyw, jakies wrazenia, a tak to.....zenua.
    >
    > elm- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    nareszcie rozsadna uwaga - w dziewiatym poscie.

    ciezki jak cholera , stabilny.
    manfrotto 190 xprob i czuje sie teraz jak profi ( b?) .
    glowica kulowa .
    kupilem ze wzgledu na b dobry system szybkiej wymiany plyty
    trzymajacej aparat i z mysla o panoramach.
    ale widze ze do tego potrzeba albo szerpe albo potrzebuje ciezszy
    aparat , zeby wykorzystac jego mozliwosci , albo wroce do starego
    lekkiego slika ,
    trzymajacego niby mniej stabilnie aparat , ale na tyle stabilnie ze
    poruszen nie ma.

  • 14. Data: 2009-11-10 15:51:46
    Temat: Re: a ja rogale marcinskie
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 15:35:46 +0100, TheGuru napisał(a):

    > 12 szt.

    I sam zjesz? Bo XYZ sam będzie focił. :-)
    Piotr

  • 15. Data: 2009-11-10 15:52:23
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    >i tyle

    ..To juz mozesz sie bujac....

    CeZ__134

  • 16. Data: 2009-11-10 16:11:47
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    XX YY pisze:
    > wiekszosc chamstwa udalo sie odstrzelic , pozostaly nieliczne dobitki
    > jeszcze jak ten kokos.
    >
    > ale kultura grupy wzrasta ostatnio - co cieszy,

    Tak dla przypomnienia cytat z przed paru dni ;).

    > Kulturalnie Cię poprosiłem abyś się rozwinął swoją myśl, ponawiam prośbę. Cytata
    dla ułatwienia:

    > Opisz krok po kroku jak działa pomiar za pomocą histogramu.

    Kulturalnie ponawiam prośbę o odpowiedź ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 17. Data: 2009-11-10 16:53:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Nov., 17:11, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Tak dla przypomnienia cytat z przed paru dni ;).

    > Kulturalnie ponawiam prośbę o odpowiedź ;).

> [...]

    przypomnij mi na jakie pytanie .

    mozesz postawic konkretne ?

  • 18. Data: 2009-11-10 16:53:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>