  • 91. Data: 2012-12-11 01:24:53
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkccj9m.6jd.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Tak wyglada ,,nie stać cie'' w praktyce. :-)
    > Slinotok w necie j/w, a potem picowanie zabawki. Osobne kieszonki, z
    > dala od kluczy, szwajcara (jak wystarczyło kasy po kupieniu iP), czy
    > czego tam...

    Masz jakieś przywidzenia - jakie picowanie zabawki???
    Dlaczego miałbym wypychać jedną kieszeń spodni wszystkim
    co noszę ze sobą? Logiczny jesteś choć trochę? Nie lepiej dać
    portfel do jednej, klucze do drugiej a telefon do trzeciej?
    Ty nosisz wszystko w jednej?

  • 92. Data: 2012-12-11 07:44:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2012 22:18:50 +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Ja nie mam ajfona, ale telefon trzymam w kieszeni spodni - albo sam,
    > albo z chusteczką. I się nie rysuje, bo nie ma o co. Na klucze mam
    > inną kieszeń...

    I kolejną na drobne, i kolejną na... ;-)

    Ja tam fona targam w kaburze na pasku, ale jak czasem biore inne spodnie
    to wrzucam telefon gdzie bądź, nie bede się pszemolił w szukanie osobnej
    kieszeni, litosci...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 93. Data: 2012-12-11 10:51:41
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-11 01:23, Pszemol pisze:
    > "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Nie wiem właśnie o co im chodzi...
    >
    > Czy to nie jest oczywiste że można dbać ale bez odkładania na ołtarzyk?
    > Gdzie tu jest sprzeczność?

    ale mowa w tym watku byla o aparatach dwuekranowych (z dwoch stron).

    Jesli nie chcesz klasc ekranem do dolu to musialbys go postawic 'w kant'.
    Natomiast ni z tego ni z owego wyskoczyles z tym swoim
    'kulo/kurzo/piasko odpornym' gorilla glass. Dlatego - po Twojej negacji
    klapki badz innego zabezpieczenia ekranu' Ci napisalem, abys polozyl
    swojego iPhona ekranem w dół.
    No ale znowu wyszla z tego znowu swieta wojna :/

  • 94. Data: 2012-12-11 22:39:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jesli nie chcesz klasc ekranem do dolu to musialbys go postawic 'w kant'.
    > Natomiast ni z tego ni z owego wyskoczyles z tym swoim

    Z tym kantem to ostroznie!! ;]
    http://applefobia.blox.pl/2012/12/iPhone-5-Pic-za-dy
    che.html

  • 95. Data: 2012-12-12 12:28:27