  • 21. Data: 2011-10-16 21:43:20
    Temat: Re: kupno garażu - co sprawdzić
    Od: MarusC <m...@g...pl>

    W dniu 07-10-11 23:47, Don Pedro pisze:

    > A ja podpowiem dalej, że nawet notariusze obecnie przed podpisaniem aktu
    > sprawdzają jeszcze online, czy ktoś kogoś nie dyma.
    >
    > Pozdr
    > DP

    Zakup nieruchomości wymaga dla ważności aktu notarialnego. Umowa, jak
    przy kupnie pojazdu nie ma mocy prawnej.
    --
    Marek
    R12gs

  • 22. Data: 2011-10-16 22:27:25
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com>

    Użytkownik "MarusC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zakup nieruchomości wymaga dla ważności aktu notarialnego. Umowa, jak przy
    > kupnie pojazdu nie ma mocy prawnej.

    a rozważasz opcje, ze ktoś może pojsc do 2 notariuszy w odstepie godziny i
    2x sprzedac???

    Wlasnie dlatego sprawdza się online, i mozna to zrobić samodzielnie
    (najlepiej). Wzmianki do KW są wpisywane szybko (chyba tego samego dnia), a
    na cały wpis trzeba poczekać. Dlatego wąłsnie sprawdza się czy nie ma
    wzmianek - online