  • 1. Data: 2015-06-30 18:33:50
    Temat: łączenie kart SLI
    Od: MarkPunk <m...@p...fm>

    Witam

    zamierzam kupić nową kartę

    GeForce GTX 960 SSC 4GB

    ale mam też starą

    GeForce GTX 560 SC 2G

    i teraz zastanawiam się czy nie kupić mostka SLI i je połączyć, ale czy takie
    połączenia ma sens

    czy dwie różne karty będą współpracować, czy by to miało sens muszą być dwie
    identyczne?

    jaki będzie potencjalny wzrost wydajności?

    chciałbym poznać opinie, doświadczenia osób które próbowały takiego rozwiązania

    bo nie wiem czy jest sens w ogóle się w to bawić

  • 2. Data: 2015-06-30 22:26:36
    Temat: Re: łączenie kart SLI
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 2015-06-30 o 18:33, MarkPunk pisze:
> [...]
    identyczne?
    > jaki będzie potencjalny wzrost wydajności?

    Nie, takie coś nie zadziała.
    Poczytaj sobie FAQ: https://forums.geforce.com/default/topic/469402/
    to zrozumiesz dlaczego.

    /Robert

  • 3. Data: 2015-06-30 23:05:55
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Jak nie łączysz dwóch bardzo szybkich kart to SLI nie ma sensu i lepiej
    starą kartę sprzedać i kupić jedną szybszą. Ewentualnie możesz tego 560
    wstawić tylko do obsługi Physx, ale niewiele jest gier z Physx.