  • 1. Data: 2015-06-28 11:47:46
    Temat: i3 i płyta
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może Ktoś mi wyjaśnić jaką w miarę tanią płytę pod i3 warto kupić?
    o co chodzi z tymi różnymi podstawkami?

  • 2. Data: 2015-06-28 11:50:05
    Temat: Re: i3 i płyta
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > może Ktoś mi wyjaśnić jaką w miarę tanią płytę pod i3 warto kupić?
    > o co chodzi z tymi różnymi podstawkami?
    musi mieć gniazdko fdd

  • 3. Data: 2015-06-28 11:54:30
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bo może lepiej kupić jakiś c2d ze złączem fdd?
    komp do pracy 24/24 główne przeznaczenie internet i ściągnaie poczty...

  • 4. Data: 2015-06-28 12:14:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    4x sata i 1x ide

  • 5. Data: 2015-06-28 13:22:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > bo może lepiej kupić jakiś c2d ze złączem fdd?
    > komp do pracy 24/24 główne przeznaczenie internet i ściągnaie poczty...

    A na FDD będziesz kopiował tenże internet? ;)

    Taka podpowiedź:

    Przewalam sporo kompów i starszych, i nowych. W razie potrzeby (np.
    instalacja sterowników) podpieram się FDD na USB. Działa prawie zawsze,
    nawet XP przy instalacji przez F6 go widzi.
    Tak więc myślę, że nie musisz kurczowo trzymać się wymogu istnienia
    gniazda FDD na MB.
    Uwaga: czasem są punkty lutownicze, ale gniazda już niet.

    Jeszcze jedna porada: wydaje mi się, że lepiej jest szukać 1155 niż LGA
    1156.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2015-06-28 14:07:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

> [...]
    > nawet XP przy instalacji przez F6 go widzi.
    > Tak więc myślę, że nie musisz kurczowo trzymać się wymogu istnienia

    wiesz, tu chodzi o możliwość podłączenia 5,25...
    a najlepiej 3,5 + 5,25...

    istnieją jakieś kontrolery zewnerzne na PCI/PCI-E?

    > Jeszcze jedna porada: wydaje mi się, że lepiej jest szukać 1155 niż LGA
    > 1156.

    nie mam zielonego pojęcia o co chodzi...

  • 7. Data: 2015-06-28 14:50:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    powiedz mi , czy płyta gigabyta pod P4 to już kres używalnośći?
    czy zaraz zaczną padać kondziory, zaczną się zwiechy itp...

  • 8. Data: 2015-06-28 14:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > nie mam zielonego pojęcia o co chodzi...

    A google ci wyłączyli?

  • 9. Data: 2015-06-28 15:55:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > powiedz mi , czy płyta gigabyta pod P4 to już kres używalnośći?
    > czy zaraz zaczną padać kondziory, zaczną się zwiechy itp...

    A czy mój stary citroen jeszcze długo pojezdzi?

  • 10. Data: 2015-06-28 16:27:57
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2015 14:07:39 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > wiesz, tu chodzi o możliwość podłączenia 5,25...
    > a najlepiej 3,5 + 5,25...
    >
    > istnieją jakieś kontrolery zewnerzne na PCI/PCI-E?

    Tak, Catweasel na przykład.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138