  • 11. Data: 2010-12-12 10:21:48
    Temat: Re: laptop amilo pro - kłopot z wyjściem słuchawkowym
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "animka" W dniu 2010-12-10 23:10, LP pisze:

    > Użytkownik "LP">

    >Też używam Realtek HD...i dlatego napisałam o tym panelu przednim i
    >tylnym.
    > Ja mam co prawda stacjonarny komputer i w nim są gniazdka z przodu i
    > tyłu obudowy, z tym, że i tak zawsze po instalacji sprawdzam
    > konfigurację, a na dodatek w Windows7 muszę wyłączyć w R.HD wszystkie
    > efekty dźwiękowe, żeby grało. Ale co tam...w WMP mam różne efekty
    > przecież.

    Ze stacjonarnymi nie miałem nigdy problemu, natomiast pierwszy raz
    spotkało mnie coś takiego na laptopie. On miał już preinstalowany win i
    sterowniki w momencie zakupu i nie rozumiem, dlaczego nie było (od
    nowości) tych ikonek w ustawieniach realteka. W każdym razie Twoja,
    całkowicie przypadkowa - jak rozumiem, uwaga o panelu tylnym kazała mi
    przyjrzeć się im uważniej raz jeszcze i dzięki temu dotrzeć do sedna
    sprawy.
    Osoba, która mnie prosiła o konsultację, przez prawie dwa lata była
    pozbawiona możliwości komfortowej, anonimowej rozmowy przez skype'a i to
    ona mocno mnie ukierunkowała swoim przekonaniem, że jest to problem
    sprzętowy, ponieważ podobno kilku bardzo biegłych w temacie magików nie
    umiało sobie z nim poradzić. Tym większa moja zasługa (sic), którą się
    chętnie ze wszystkimi w tym wątku podzielę:)

    LP