  • 1. Data: 2010-12-09 18:27:53
    Temat: laptop amilo pro - kłopot z wyjściem słuchawkowym
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Włożenie wtyku nie wyłącza głośników, a słuchawki nie działają. Zna
    ktoś może jakiś serwis fs w Warszawie, który to zrobi na cito?

    --
    LP

  • 2. Data: 2010-12-09 19:32:17
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-09 19:27, LP pisze:
    > Włożenie wtyku nie wyłącza głośników, a słuchawki nie działają. Zna
    > ktoś może jakiś serwis fs w Warszawie, który to zrobi na cito?

    Gniazdka do słuchawek masz z tyłu komputera czy z przodu i z tyłu?
    Może w ustawieniach powinieneś ustawić na panel tylny lub przedni.

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-12-09 21:00:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Dec 2010 20:32:17 +0100, animka napisał(a):

    > Gniazdka do słuchawek masz z tyłu komputera czy z przodu i z tyłu?
    > Może w ustawieniach powinieneś ustawić na panel tylny lub przedni.

    Animko... Słońce Ty drogie...
    Ty jesteś jak promień.
    Kto postów Twych nie czytał,
    ten nigdy się nie dowie,
    tego co mógłby wiedzieć,
    gdyby po głowie,
    chodziły mu/jej myśli takie,
    jak Twoje...

    [ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co ]
    [ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem. (demotywatory.pl) ]

  • 4. Data: 2010-12-09 21:07:27
    Od: MarBar <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 20:32, animka pisze:

    > Gniazdka do słuchawek masz z tyłu komputera czy z przodu i z tyłu?
    > Może w ustawieniach powinieneś ustawić na panel tylny lub przedni.

    Panel tylny i przedni? W laptopie?!

  • 5. Data: 2010-12-09 21:38:41
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MarBar" >W dniu 2010-12-09 20:32, animka pisze:

    > Panel tylny i przedni? W laptopie?!

    Zamiast zachwycać się pomysłowością i niewątpliwym talentem technicznym
    Animki;) poradzcie co zrobić - komp zaraz musi pojechac za granicę. Może
    kupić słuchawki na usb, albo przejściówkę z czincza na usb - ale obawiam
    się czy podłączenie takich słuchawek spowoduje odłaczenie głośników
    laptopa - a to jest najistotniejszy parametr.

    --
    LP

  • 6. Data: 2010-12-09 22:00:22
    Od: MarBar <M...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 22:38, LP pisze:

> [...]
    > się czy podłączenie takich słuchawek spowoduje odłaczenie głośników
    > laptopa - a to jest najistotniejszy parametr.

    Z tego co się orientuje, takie słuchawki są wykrywane jako osobna karta
    dźwiękowa z podłączonymi słuchawkami i mikrofonem. Miałbyś wtedy dwie
    karty dźwiękowe. Teraz zależy jak używasz tych słuchawek. Jeśli do
    rozmów przez np. Skype, to skonfiguruj Skype, aby korzystało z nowej
    karty dźwiękowej (Tu akurat można fajny efekt uzyskać. Przykładowo w
    domu, gdzie mam dwie karty dźwiękowe, mogę jednocześnie rozmawiać z kimś
    na Skype za pomocą słuchawek, gdy w głośnikach leci sobie muzyczka która
    nie zlewa mi się ze słowami rozmówcy :)). Jeśli bardziej zależy Ci na
    tym, aby po podłączeniu słuchawek wszystkie dźwięki szły do nich, to
    pewnie będzie się to wiązało z wejściem w panel sterowania i
    przestawienie karty dźwiękowej na tą od słuchawek.

  • 7. Data: 2010-12-09 22:10:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Panel tylny i przedni? W laptopie?!

    Przepraszam, nie spojrzałam na temat.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-12-10 20:59:06
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > ?
    >
    > Użytkownik "LP" <l...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > jako ze nie podajesz modelu to zaczalbym od tego czy jestes pewien ze
    > sa przelaczane mechanicznie a nie softowo?
    >
    > na ten przyklad zintegrowane realteki trzeba pokonfigurowac nieco
    > bo inaczej cuda potrafia robic

    Dzieki - pogrzebałem i słuchawki już działają, ale nadal dżwięk leci ze
    słuchawek i głośników.
    "Enable auto popup dialog, when device being pluged in" zahaczone, dziwi
    mnie tylko, że przy wejściu audio jest napis "analogowe - panel tylni"
    Może więc Animka miała rację...?
    Zaraz... przy wkładaniu wtyku realtek pyta:" jakie urządzenie
    podłączyłeś?" i jak klikam na słuchawki, wtedy na moment pojawia się
    dżwięk w słuchawkach a potem zaraz znowu w słuchawkach i głośnikach.
    Może w biosie trzeba ustawić na panel przedni? Ale w adwanced nic
    takiego nie widzę!
    Amilo pro v 3525 bios AM inc.1004 07.10.2008
    Macie może jeszcze jakieś sugestie?

    Pozdr.

    --
    LP

  • 9. Data: 2010-12-10 22:10:09
    Od: "LP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "LP" >
    > Użytkownik "m4rkiz"

    Jeszcze raz wielkie dzięki (a zwłaszcza Animce) za pomocne sugestie.
    Wszystko chodzi ok, po zainstalowaniu nowych sterów do HD od Realteka.

    LP

  • 10. Data: 2010-12-11 22:18:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-10 23:10, LP pisze:

    > Użytkownik "LP">
    >
    > Jeszcze raz wielkie dzięki (a zwłaszcza Animce) za pomocne sugestie.
    > Wszystko chodzi ok, po zainstalowaniu nowych sterów do HD od Realteka.

    Też używam Realtek HD...i dlatego napisałam o tym panelu przednim i tylnym.
    Ja mam co prawda stacjonarny komputer i w nim są gniazdka z przodu i
    tyłu obudowy, z tym, że i tak zawsze po instalacji sprawdzam
    konfigurację, a na dodatek w Windows7 muszę wyłączyć w R.HD wszystkie
    efekty dźwiękowe, żeby grało. Ale co tam...w WMP mam różne efekty przecież.

    --
    animka