  • 1. Data: 2010-02-02 23:23:20
    Temat: lekki OT - wybor TV (pytania mocno techniczne)
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    Przepraszam z gory, jesli komus nie spodoba sie temat, ale wlasnie w gronie
    elektronicznych wyjadaczy najlatwiej o odpowiedz (przynajmniej tak mi sie
    wydaje).

    Poszukuje odbiornika TV, ktory bedzie sluzyc do wyswietlania reklam z
    dolaczonego pudelka (polaczenie przez HDMI lub RGB lub chinch, nie jest to
    jeszcze rozstrzygniete). TV ma byc u klienta, takze troche poza kontrola i
    wazne jest, zeby nie byl on uzywany przez pracownikow klienta do celow
    innych, niz wyswietlanie reklam.
    Zalozenie jest takie, ze TV ma miec (im wiecej z wypisanych tym lepiej):
    - mozliwosc wylaczenia tunera TV
    - mozliwosc wylaczenia nieuzywanych portow (zeby zostawic tylko jeden, ten
    do polaczenia boxa reklamowego) oraz polaczen typu USB, Wifi, itp jesli by
    takie byly (nie sa potrzebne)
    - blokada menu konfiguracyjnego (cos jak tryb hotelowy, nie mozna grzebac w
    menu bez podania kodu)
    - dedykowany splash screen na starcie (czyli po starcie pojawia sie logo
    mojej firmy, a nie logo producenta TV)
    - sensowna gwarancja (min. 2 lata)
    - ekran min. 40", oczywiscie mowimy tu raczej o LCD, bo innych typow nie
    bardzo umiem sobie wyobrazic

    Czy zna ktos taki telewizor?
    Wstepnie mamy juz oferte producenta telewizorow z Dabrowy Gorniczej na
    dedykowane rozwiazanie (z brandowaniem, zabudowa elektroniki, itp), ale moze
    zna ktos rozwiazanie bardziej standardowe?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2010-02-03 06:21:17
    Temat: Re: lekki OT - wybor TV (pytania mocno techniczne)
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > [...] polaczenie przez HDMI lub RGB [...]

    > [...] ale moze
    > zna ktos rozwiazanie bardziej standardowe?

    Czy tych wymagań nie spełnia monitor komputerowy ?

    Paweł

  • 3. Data: 2010-02-03 09:25:23
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Paweł pisze:

    > Czy tych wymagań nie spełnia monitor komputerowy ?

    a są 40"?

  • 4. Data: 2010-02-03 09:33:13
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 3, 12:23 am, "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    wrote:

> [...]
    > jeszcze rozstrzygniete). TV ma byc u klienta, takze troche poza kontrola i
    > wazne jest, zeby nie byl on uzywany przez pracownikow klienta do celow

    Monitor PC, hdmi albo bezpośrednio albo przez przejściówkę hdmi-dvi

    Marek

  • 5. Data: 2010-02-03 10:29:56
    Od: "Kostek Wycirowski" <w...@p...de>

    "Paweł" <p...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Czy tych wymagań nie spełnia monitor komputerowy ?
    >
    > Paweł

    Powiedz jak to jest, że umiesz pisać, ale czytać już nie? Poproś kogoś, żeby
    Ci post Michała przeczytał, i odpowiedz sobie dlaczego Twoja odpowiedź jest
    głupia.

  • 6. Data: 2010-02-03 10:51:39
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 3, 10:25 am, Rafał <r...@o...pl> wrote:

    > a są 40"?

    http://www.macwarehouse.co.uk/catalogue/item/V000337
    1
    15s z guglem

    Marek

  • 7. Data: 2010-02-03 13:13:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Kostek Wycirowski" <w...@p...de> napisał w
    wiadomości news:hkbj78$1at$1@news01.versatel.de...
    > "Paweł" <p...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Powiedz jak to jest, że umiesz pisać, ale czytać już nie? Poproś kogoś,
    > żeby Ci post Michała przeczytał, i odpowiedz sobie dlaczego Twoja
    > odpowiedź jest głupia.

    Moze nam wytlumacz - ja tez nie rozumiem dlaczego pomysl
    z monitorem + kawalek elektroniki badz PC jest glupi.

    Czekamy...

  • 8. Data: 2010-02-03 13:16:30
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hkac5c$7jt$1@inews.gazeta.pl,
    Michal AKA Miki <j...@...onetu.pl> nabazgrał:
> [...]
    > dolaczonego pudelka (polaczenie przez HDMI lub RGB lub chinch, nie
    > jest to jeszcze rozstrzygniete). TV ma byc u klienta, (ciap)

    http://www.maxto.pl/index.php

    Włodek

  • 9. Data: 2010-02-03 13:17:43
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> napisał w
    wiadomości news:hkac5c$7jt$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy zna ktos taki telewizor?

    Nie wystarczy dowolny? Pilot zabrać.

  • 10. Data: 2010-02-03 13:20:51

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Moze nam wytlumacz - ja tez nie rozumiem dlaczego pomysl
    > z monitorem + kawalek elektroniki badz PC jest glupi.

    Bo rozmiar monitora kończy się na 26 calach, a on chce >40 cali
    Chyba każdy współczesny TV może pracować jako monitor i da się pilotem różne
    rzeczy mu powyłączać. Mogą pracować jako monitory komputerowe.
    Brak pilota uniemożliwi ustawienie parametrów TV