  • 1. Data: 2010-02-02 23:25:09
    Temat: [lame] Łączenie masy na PCB + obudowa.
    Od: PH <s...@w...pl>

    Zgodnie z sztuką masa analogowa i cyfrowa powinny być od siebie
    oddzielone i połączone w jednym punkcie (tak wiem to i tak
    uproszczenie). Niestety obudowa (całkowicie metalowa - w środku
    przetwornik akustyczny) może być podłączona jedynie albo do jednej, albo
    do drugiej. Nie mogę jej podłączyć do miejsca ich punktu wspólnego. Do
    której masy w takim razie podłączyć obudowę - GND czy AGND?

    --
    PH

  • 2. Data: 2010-02-03 06:47:13
    Temat: Re: [lame] Łączenie masy na PCB + obudowa.
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do miejsca ich punktu wspólnego. Do której masy w takim razie podłączyć

    A jakie będziesz miał w tej obudowie gniazda - umasione czy izolowane i czy
    beda przesyłały dane cyfrowe czy analogowe ?

  • 3. Data: 2010-02-03 09:27:03
    Od: PH <s...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A jakie będziesz miał w tej obudowie gniazda - umasione czy izolowane i
    > czy beda przesyłały dane cyfrowe czy analogowe ?

    W stricte obudowie gniazd nie będę miał. Będą otwory, przez które będą
    wchodzić wtyczki do gniazd przylutowanych na PCB. Gniazda będą trzy:
    zasilanie USB i wejście analogowe typu minidin.

    --
    PH

  • 4. Data: 2010-02-03 11:08:33
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > W stricte obudowie gniazd nie będę miał. Będą otwory, przez które będą
    > wchodzić wtyczki do gniazd przylutowanych na PCB. Gniazda będą trzy:
    > zasilanie USB i wejście analogowe typu minidin.

    No to skoro żaden z wtyków nie będzie przenosił masę przez obudowę to
    problemów być nie powinno. Ja bym dał w tym momencie masę analogową.

  • 5. Data: 2010-02-03 11:24:33
    Od: PH <s...@w...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No to skoro żaden z wtyków nie będzie przenosił masę przez obudowę to
    > problemów być nie powinno. Ja bym dał w tym momencie masę analogową.

    Ok! Dziękuję bardzo.

    --
    PH