  • 101. Data: 2012-08-01 10:56:27
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > czuc ze slisko, ale jednak jechalismy w gore. Nie ja jeden, bo nikt
    > lancuchow nie zakladal :-)
    > zrobil sie korek. Na oko - kilkanascie minut co najmniej, w zasadzie
    > moglbym wyjsc i zalozyc lancuchy skoro i tak stoimy, ale wychodzic z
    > ciepelka na mroz ? Nie chce mi sie.
    > Kawalek dalej sie wyjasnilo - stromo, slisko, jedna oska podjechac sie nie
    > da. No to w bok i zakladam lancuchy ... i tu sie wyjasnila zagadka
    > wszyskich innych - oni lancuchow nie mieli wcale.
    > Ale tu jest Polska, kto by sie tam przejmowal nakazem :-)

    Ale wiesz, że ten nakaz to nie jest bezwarunkowy :) Ba jest bardzo bardzo warunkowy.

    \SK

  • 102. Data: 2012-08-01 11:06:25
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    anacron wrote:

    > Naprawdę aż taki naiwny jesteś? Popatrz na przykład ze światłami, miało
    > być tak dobrze, a coraz częściej widuję na drodze pseudo dzienne,
    > których wypatrywać trzeba, aby je dostrzec, a chyba nie o to chodziło.
    > Ograniczenie prędkości z 60 do 50 w obszarze zabudowanym także miało
    > obniżyć śmiertelność wśród pieszych. Obniżyło?

    Generalnie śmiertelność na drogach spada. Czy od tego? Nie wiem.

    A to już kompletna bzdura.

    \SK

  • 103. Data: 2012-08-01 11:35:42
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, July 29, 2012 6:09:37 PM UTC+10, J.F wrote:
    > ludzie bywaja dziwni - czytam np ze na antypodach po paru napadach na
    >
    > taksowkarzy ci protestuja i domagaja sie od rzadu zeby im nakazal montaz
    >
    > szyb ochronnych. Bedzie to i tak na ich koszt, moga zamontowac juz teraz
    >
    > sami, ale nie - oni domagaja sie nakazu :-)

    Bo czytasz ale nie rozumiesz tutejszych realiow. Kierowca taksowki w Australii to
    czesto biedny student czy emigrant ktory nie jest wlascicielem pojazdu. Wlascicielem
    jest firma taksowkarska. Wiec kierowca wcale nie moze sobie tej szyby sam zamotowac.
    Wyposazenie taksowki w kamery czy szyby lezy w gestii firmy zarzadzajacej taksowkami,
    ktora moze miec w nosie bezpieczenswto kierowcow.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 104. Data: 2012-08-02 06:16:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 10:56:27 +0200, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > Ale wiesz, że ten nakaz to nie jest bezwarunkowy :)
    > Ba jest bardzo bardzo warunkowy.

    Nie wiem. Na jakiej podstawie ?

    § 42. 1. Znak C-18 ,,nakaz uzywania lancuchów
    przeciwposlizgowych" oznacza, ze na drodze, na której
    znak zostal umieszczony, kierujacy pojazdem silnikowym
    jest obowiazany stosowac lancuchy przeciwposlizgowe
    na co najmniej dwóch kolach napedowych;
    umieszczona pod znakiem tabliczka, o której mowa
    w § 23 ust. 2, oznacza, ze znak dotyczy pojazdów okreslonych
    na tabliczce.

    A w ustawie .... a w ustawie napisali ze znaki sa wazniejsze niz ustawa.

    J.