  • 1. Data: 2012-08-31 12:37:41
    Temat: Rysowanie po ekranie
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    Hej!

    (FUT na pl.c.l.c)

    Dużo programów (często do robienia screenshotów, ale też inne, jak na
    przykład Spy++) mają funkcjonalność rysowania na bieżąco po pulpicie w
    celu pokazania prostokąta jakiegoś okna albo określenia obszaru do
    zapisania. Przychodzą mi dwa pomysły - przezroczyste okno z
    nieprzezroczystymi adnotacjami albo okno z nałożonym screenem pulpitu, po
    którym można rzeźbić bez przeszkód. Rozwiązania te wydają mi się jednak
    znacznie przekombinowane, pewnie da się prościej - ktoś wie może jak?

    Pozdrawiam -- Spook.