  • 1. Data: 2009-01-04 21:55:08
    Temat: malpka z szerokim katem
    Od: "j00zef " <j...@g...pl>

    Czolem

    Czy moglibyscie podpowiedziec mi adres strony , gdzie moge wyszukac aparaty
    pod wzgledem pewnych parametrow ?
    Wczoraj kleknal mi stary A80 i nadszedl czas ,zebym kupil sobie zamiennik. Z
    racji mojego hobby bede szukal czego o jak najszerszym kacie , z zumem bez
    znaczenia , najlepiej z odchylanym LCD oraz z mozliwoscia nastawow (
    preselekcja przyslony , czasu i obu naraz). Mozliwosc obslugi jedna reka
    bedzie duzym plusem.

    Dzieki z gory za adres strony

    --
    j00zef

  • 2. Data: 2009-01-04 23:01:14
    Temat: Re: malpka z szerokim katem
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    j00zef wrote:

> [...]
    > bez znaczenia , najlepiej z odchylanym LCD oraz z mozliwoscia nastawow (
    > preselekcja przyslony , czasu i obu naraz). Mozliwosc obslugi jedna reka

    http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp

    Z nowszych konstrukcji: Panasonic LX3 i Canon G10.

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 3. Data: 2009-01-05 00:16:14
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    j00zef pisze:
    > Wczoraj kleknal mi stary A80 i nadszedl czas ,zebym kupil sobie zamiennik. Z
    > racji mojego hobby bede szukal czego o jak najszerszym kacie , z zumem bez
    (...)

    Znaczy co mu się stało, bo jak zaczął robić fioletowe zdjęcia w paski to
    Ci go naprawią za darmo nawet po gwarancji, może nawet dadzą nowy model?

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 4. Data: 2009-01-05 10:11:41
    Od: "j00zef " <j...@g...pl>

    dominik <n...@d...kei.pl> napisał(a):

    > Znaczy co mu się stało, bo jak zaczął robić fioletowe zdjęcia w paski to
    > Ci go naprawią za darmo nawet po gwarancji, może nawet dadzą nowy model?

    Czolem

    Znam sprawe z fioletowymi zdjeciami jednak to nie jest to. Moj nie wytrzymal
    spotkania z twardym podlozem , ulamal sie kawalek plastiku zamykajacy klapke
    od baterii. Mysle ,ze tymczasowo , z pomoca tasmy izolacyjnej, bedzie dzialac.

    Dzieki za link ,przegladam kandydatow :)

    --
    j00zef

  • 5. Data: 2009-01-05 17:12:52
    Od: Solar <s...@o...pl>

    j00zef pisze:

> [...]
    > od baterii. Mysle ,ze tymczasowo , z pomoca tasmy izolacyjnej, bedzie dzialac.

    Jeśli to jedyny powód do zakupu nowego, to może naprawisz stary? :)
    Mi poszły zaczepy w Olku C4000. W punkcie naprawy cyfrówek za 20 zł
    wstawili nowe, lepsze niż oryginały. :)

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam
    proboszcz to zrobi."
    ks. J. Tischner