  • 11. Data: 2010-11-05 11:09:44
    Temat: Re: [mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:ib0kqu$9ov$1@news.onet.pl...

    > Albo propozycja korupcyjna, bo norme dzienna mieli juz wypelniona

    Tylko i wylacznie a ze sie nie udalo i nie chcialo mu sie pisac zbednych
    swistkow, to dal bez punktow.

    Zadnego psa nie mozna nawet podejrzewać o ludzkie reakcje...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-11-05 11:13:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.11.2010 10:28, bratPit[pr] pisze:

    > w końcu mógł Ci dać pouczenie lub wystawić mandat zgodnie z
    > wykroczeniem, a tak wystawił na coś czego nie popełniłeś to chyba
    > przekroczenie uprawnień - mylę się?

    "Taryfikator" chyba nie jest sztywny?

  • 13. Data: 2010-11-05 11:16:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No to ja ze ździwieniem odpowiadam "piszemy tyle ile jest,
    > skoro przekroczyłem prędkość, to poniosę konsekwencje tego czynu i
    > grzecznie przyjmę mandat w takiej wysokości w jakiej powinienem".

    Napisz lepiej prawde...
    Ze wiesz, iz mandaty sa praktycznie niesciagalne a ze zyd jestes, to nie
    chciales mu dac w lape na 0,7 Finlandii...
    Kazdy prowadzacy DG wie, ze w jego przypadku nie ma czegos takiego jak zwrot
    nadplaconego podatku i w zwiazku z tym US nie ma zadnych mozliwosci
    sciagniecia mandatow! A nawet gdyby kiedys to sie udalo, to odsetek nie ma i
    mozna praktycznie bezkarnie odwlekac moment zaplaty.

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-11-05 11:18:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Kazdy prowadzacy DG wie, ze w jego przypadku nie ma czegos takiego jak
    > zwrot nadplaconego podatku

    Bo?

    > i w zwiazku z tym US nie ma zadnych mozliwosci sciagniecia mandatow! A
    > nawet gdyby kiedys to sie udalo, to odsetek nie ma i mozna praktycznie
    > bezkarnie odwlekac moment zaplaty.

    Zwłaszcza z zablokowanym kontem i zajętym tv czy samochodem.

  • 15. Data: 2010-11-05 11:24:33
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    P_ablo wrote:

    > Napisz lepiej prawde...
    > Ze wiesz, iz mandaty sa praktycznie niesciagalne a ze zyd jestes, to
    > nie chciales mu dac w lape na 0,7 Finlandii...

    Kiedys nie były ścigane i sprawdzali jeden na 10. Teraz są ścigane, tylko to
    potrwa. Może 2 lata, może 3, ale ściągną kasę.

    > Kazdy prowadzacy DG wie, ze w jego przypadku nie ma czegos takiego
    > jak zwrot nadplaconego podatku i w zwiazku z tym US nie ma zadnych
    > mozliwosci sciagniecia mandatow!

    W tej chwili mogą zająć konto.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 16. Data: 2010-11-05 11:27:23
    Od: z <z...@g...pl>

    Katanka pisze:
    > Wieczorem wracałem od klienta zmęczony i chciałem jak najszybciej być
    > juz w domu. Nowa obwodnica Bielska z Katowic na Kraków jest fajnie

    Też miałem kiedyś taką zniżkę na drugi dzień po zakupie auta które na
    luzie żwawiej się toczyło niż poprzednie. Przekroczenie małe i
    zrozumienie było. Ale to było dawno i nieprawda :-)
    Później to już tylko podstępy, zasadzki i wydzieranie kasy.

  • 17. Data: 2010-11-05 11:42:39
    Temat: Re: No i przyszła na mnie kolej ...
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 5 Lis, 09:55, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    > Zdziwiłem się bardzo jak gośc mi wpelił 50zł bez punktów, bo powiedział, że nie
    > zdażyło mu się nigdy, aby kierowca przyjął mandat bez próby jego obniżania
    > tłumacząc się pokrętnie.

    Inne wykroczenie (późne pomarańczowe), podobne tłumaczenie, taki sam
    mandat (50 PLN/0 pktów za.. zaśmiecanie*) ;-)

    *nie mogło być 50 PLN za "czerwone", bo taryfikator nie obejmuje tak
    niskiego mandatu dla tego wykroczenia

    --
    Gom

  • 18. Data: 2010-11-05 12:07:34
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-05 11:13, Andrzej Lawa pisze:
    > "Taryfikator" chyba nie jest sztywny?

    Zobacz go najpierw.

  • 19. Data: 2010-11-05 12:32:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > pyta "ile piszemy?". (...) Policmajster wywala gały na mnie i pyta
    > gdzie pracuję.(...) On na to czy interes się kręci. Ja na to, że nie
    > mogę narzekać, ale też pracuję ciężko i od rana do nocy. On powtarza
    > pytanie "to ile piszemy?".

    Naprawdę masz wątpliwości o co mu chodziło?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-11-05 14:23:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Kazdy prowadzacy DG wie, ze w jego przypadku nie ma czegos
    > takiego jak zwrot nadplaconego podatku i w zwiazku z tym
    > US nie ma zadnych mozliwosci sciagniecia mandatow!

    Pod warunkiem że nie masz też konta firmowego ;-).