  • 1. Data: 2010-11-05 10:12:19
    Temat: mega przebiegi - jakie znacie? :-)
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    tak sobie czasem rozmawiamy o dużych przebiegach najczęściej w kontekście
    zakupu aut używanych,
    i tak mnie naszło pytanie - jakie znacie autentyczne największe przebiegi
    samochodów osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był robiony
    remont (a przynajmniej dołu silnika bo wiadomo jak to bywa z głowicami -
    czasem się zawór upali, czasem uszczelniacze stwardnieją etc.) a jeszcze
    jeździły? chodzi o markę, model, mniej więcej rok i silnik,
    w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to z
    racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,
    podrzucicie jakieś przykłady? :-)
    dzięki,

    brat

  • 2. Data: 2010-11-05 10:23:09
    Temat: Re: mega przebiegi - jakie znacie? :-)
    Od: "fuen" <fuen[spam]@wp.pl>

    > racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,
    > podrzucicie jakieś przykłady? :-)

    mi opel z silnikiem c14ne wytrzymał 450 tys
    a z c20ne 600 tys km

  • 3. Data: 2010-11-05 10:25:18
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 5 Lis, 10:12, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    > w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to z
    > racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,
    > podrzucicie jakieś przykłady? :-)

    Ja wiem ze trudno bedzie w to uwierzyc, ale co tam - Polonez z
    silnikiem 1.6OHV, 370kkm. Jezdzil jako taksowka w DC.

    --
    pzdr
    Alex

  • 4. Data: 2010-11-05 10:27:20
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > jakie znacie autentyczne największe przebiegi samochodów
    > osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był
    > robiony remont

    Mojego wspólnika (w sumie jego żony) Toyota Camry 3,0. Ma
    ok. 450.000 km i jedyne co było wymieniane to chłodnica, po
    prostu kiedyś pękła :-). W silniku kompletnie nic, nigdy nie
    był rozkręcany. Auto znamy od nowości, wspólnik kupił je 11
    lat temu od naszego kolegi, tamten w salonie, rocznik '91.

  • 5. Data: 2010-11-05 10:45:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    ostatnio czytalem o gosciu w stanach, ktory swoim samochodem osobowym
    nakrecil juz cos okolo 4 milionow km

  • 6. Data: 2010-11-05 10:53:18
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,
    > podrzucicie jakieś przykłady? :-)

    Ostanio zmieniłem opinię o trwałości Dacii. Jechałem Loganem taxi z
    nakręconymi 440K.

    Kub@

  • 7. Data: 2010-11-05 10:54:32
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > ostatnio czytalem o gosciu w stanach, ktory swoim samochodem osobowym
    > nakrecil juz cos okolo 4 milionow km

    tak ale wiesz jak to jest z doniesieniami medialnymi,
    mi chodzi o przykłady raczej typu: teścia Antka szwagra żony brata kobity
    syn kupił samochód, który miał 500kkm i najeździł nim jeszcze 2 miliony km
    po czym sprzedał handlarzowi, a ten cofnął na 99kkm i sprzedał na giełdzie
    ;-)

    brat

  • 8. Data: 2010-11-05 10:56:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jedyne co było wymieniane to chłodnica, po prostu kiedyś pękła :-).

    To nie usterka, to norma - chlodnice w camry maja wade fabryczna.

    --
    Picasso

  • 9. Data: 2010-11-05 10:57:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > tak ale wiesz jak to jest z doniesieniami medialnymi,

    http://www.autogen.pl/news-1559-volvo-p1800-niesmier
    telny.html

    moja foka ma tylko 240kkm, wiec to nieduzy przebieg

  • 10. Data: 2010-11-05 10:59:10
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ja wiem ze trudno bedzie w to uwierzyc, ale co tam - Polonez z
    > silnikiem 1.6OHV, 370kkm. Jezdzil jako taksowka w DC.

    dlaczego?
    kolega z serwisu miał Caro i remont głowicy robił przy 220kkm - od nowości
    jeżdżony na Mobilu 1 5W-50 zmienianym co 10kkm, sam z tym nie robił tylko
    dał innemu mechanikowi, który powiedział, że tak czystego wewnątrz silnika w
    Polonezie nigdy nie widział,

    brat