  • 191. Data: 2020-04-13 10:43:02
    Temat: Re: maseczki
    Od: Kris <k...@g...com>

    >No to o tym własnie mowie ze
    >zym krótszy ten łancuch tym >lepiej.

    W czym lepiej?
    Facet co wołowinki hoduje część z nich ma w nieruchomości której
    współwłaścicielen(sukcesywnie odkupuję udziały od spadkobierców)jestem. Tam się
    urodziłem, teraz tam bywam min kilka razy w miesiącu.
    Wołowinki głównie żrą to co na jego polach wyrośnie.
    Jakby nie miał wołowinek to na tych hektarach może ziemniaki albo inny las by był.
    Zużycie wody na hektar czy on tam żarcie dla wołowina uprawia czy las by był będzie
    podobne raczej. Deszcze głupie sa i nie wiedzą że tam gdzie żarcie dla wołowinej
    powinny padać 14500litrów na kilogram wołowiny a tam gdzie kas to mniwj..
    >Lepiej zjesc rosliny niz zjesc
    >zwierzeta które zjadły te
    rosliny.

    Podejrzewam że bez różnicy.
    >I to zarówno pod wzgledem >zanieczyszczenia planety, pod >wzgledem zuzycia
    >wody jak i pod wzgledem naszego
    >zdrowia bo statystycznie miesa
    >jemy o wiele za duzo.

    Zależy zdaniem jakich naukowców
    Jeszcze nie tak dawno masło było szkodliwe a margaryna okej Później to się chyba
    odmieniło. Więc wcale mnie nie zdziwi jak niedługo amerykańscy naukowcy ogłoszą że
    mięso zdrowsze od roślinek.
    Pewnie dużo czasu nie zajmie Tobie znalezienie informacji o plemionach które gdzieś
    tam w dżungli żyją i mięsa mało jedzą a na pewno żyją krócej Statystycznie?

  • 192. Data: 2020-04-13 11:42:33
    Temat: Re: maseczki. decyduje bóg.
    Od: "FD" <g...@u...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wedle nauki KK, to decyduje człowiek. Wolna wola.
    >
    > Robert

    Człowiek o niczym nie decyduje, o wszystkim decyduje bóg
    Człowiek nie ma wolnej woli.
    Tak wmawiają właściciele boga, bo przynosi im to najwięcej
    Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

  • 195. Data: 2020-04-13 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > Deszcze głupie sa i nie wiedzą że tam gdzie żarcie dla wołowinej
    > powinny padać 14500litrów na kilogram wołowiny a tam gdzie kas to

    Mam gorącą prośbe - zanim poraz kolejny przytoczysz tego typu
    "ciekawostki", poswiec 10 minut i w googlach znajdziesz odpowiedzi na
    twoje watpliwosci.
    jezeli nadal bedziesz sie z nimi nie zgadzał to przynajmniej zadasz
    jakies sensowniejsze pytania bo teraz to taka troche dyskusja jak ze
    slepym o kolorach...

    > rosliny.
    >
    > Podejrzewam że bez różnicy.

    Rozumiem, ale juz wiemy ze twoje podejrzenia oparte sa nie tyle o wiedze
    co o jej brak a w najlepszym przypadku o swój prywatny interes.

> [...]
    > dużo czasu nie zajmie Tobie znalezienie informacji o plemionach
    > które gdzieś tam w dżungli żyją i mięsa mało jedzą a na pewno żyją

    Pewnie tak a ich krotsze zycie bedzie wynikało np z braku wody, z wojen
    etc.

    Ale ja mowie o cywilizacji zachodu, rozwinietej z jej problemami.

    I oczywiście mozemy przyjac ze naukowcy nie maja racji i lepiej robic jak
    sie uwaza tylko czy jestes w tym konsekwentny? Jak jestes chory to nie
    bierzesz lekarstw bo przeciez jeszcze całkiem niedawno leczono pijawkami
    a pewnie za 10 lat okaze sie ze leki ktore mamy obecnie sa złe, słabe a
    niektore wrecz kontrproduktywne?

    To jak? Podłączamy respirator czy nie wierzy pan w takie nowowczesne
    technologiczne wydziwy i woli sie pan opierac na wrozbach dr Zieby?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 194. Data: 2020-04-13 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Kris k...@g...com ...

    > Manipulacja.
    > Jedna ™wołowina" przez ok to swego życia wypije pewnie mniej jak
    > 10tys litrów wody Na sztukę nie na kg.
    > Oczywiscie domyślam się że w liczbie 14500lutrów na kg uwzględniono
    > wodę dla roślin które żrą wołowinki. Ale to woda dla roślin a o
    > roślinki dbać trzeba;) Ps
    > Gdyby tak wołowinek ubyło to w miejscach gdzie rolnicy uprawiali
    > rośliny do ich wykarmienia(i te ponoć 14 tys litrów na kg wołowinki
    > zużywali) co Twoim zdaniem by było?
    > I czy to coś by wody niepotrzebowało?

    W tym samym miejscu byłby wczesniej zapewne jakis ekosystem który
    zatrzymuje wode w glebie zamiast przepuszczac ja i powodowac szybsze
    spływanie.
    Przez to ze mamy coraz wiecej coraz wiekszych pol a coraz mniej miejsc
    zadrzewionych, stawków, bagien itp to woda szybciej spływa i nie ma sznas
    pwooli wniknac w glebe.

    Do tego dochodza zmiany klimatu.

    To jest szeroki temat ale skoro zadajesz tego typu pytania to podejrzewam
    ze nie interesuja cie odpowiedzi...
    Myle sie?

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/17914
    12,1,polska-wysycha-
    czy-jestesmy-skazani-na-susze-i-pustynnienie.read

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 193. Data: 2020-04-13 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FD g...@u...pl ...

    > Człowiek o niczym nie decyduje, o wszystkim decyduje bóg
    > Człowiek nie ma wolnej woli.
    > Tak wmawiają właściciele boga, bo przynosi im to najwięcej
    > Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

    serio? W katolicyzmie głosi sie ze człowiek nie ma wolnej woli?
    Bez zartów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 196. Data: 2020-04-13 13:14:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Mam gorącą prośbe - zanim poraz >kolejny przytoczysz tego typu
    >"ciekawostki", poswiec 10 minut >i w googlach znajdziesz >odpowiedzi na
    >twoje watpliwosci.

    Gdzie wyczytaleś ze ma jakieś wątpliwości?

  • 197. Data: 2020-04-13 13:18:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    >I oczywiście mozemy przyjac ze naukowcy nie maja racji

    Gdzieś tak napisałem?
    O maśle napisałem i margarynie.
    O jajkach jeszcze napiszę.
    Poczytaj co naukowcy o żarciu jajek piszą?
    Szkodzi zdrowiu żarcie jak czy nie szkodzi?

  • 198. Data: 2020-04-13 13:24:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W tym samym miejscu byłby >wczesniejj zapewne jakis >ekosystem który
    >zatrzymuje wode w glebie zamiast >przepuszczac ja i powodowac >szybsze spływanie.

    Gdzie jest spływanie?
    W kosmos spłynie?
    Czy na ziemi zostanie?

  • 199. Data: 2020-04-13 13:45:21
    Od: "FD" <g...@u...pl>

    wiadomości news:XnsAB9E7D2EF852budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik FD g...@u...pl ...

    Właściciele boga wmawiają uzależnionym, że człowiek ma wolną wolę,
    bo właścicielom boga przynosi to najwięcej Trójcy Świętej : Władza,
    Seks i Pieniądze.
    Człowiek nie ma wolnej woli, bo o wszystkim decyduje bóg
    i bóg wodzi ludzi na pokuszenie, a następnie smaży w piekle - dobry,
    miłosierny bóg sadysta.

  • 200. Data: 2020-04-13 14:30:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 13:45, FD pisze:

    > Człowiek nie ma wolnej woli, bo o wszystkim decyduje bóg
    > i bóg wodzi ludzi na pokuszenie,

    Już nie wodzi. Papież Franciszek to zmienił.