  • 291. Data: 2020-04-24 23:29:46
    Temat: Re: maseczki
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Apr 2020 13:51:09 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jeśli było tak że można usłyszeć to daj linka.

    Mądry sam znajdzie, a głupi i tak nie uwierzy.

    A zresztą masz:
    Jak informuje jednak "Gazeta Wyborcza", "certyfikat ze znakiem CE na maski,
    którym chwali się Chludziński, wydała włoska firma Ente Certificazione Macchine
    (ECM)". Tyle że firma nie wydaje takich certyfikatów, o czym poinformowała w
    oświadczeniu.

    Jak powiedziała "Gazecie Wyborczej" prof. Katarzyna Majchrzycka, kierownik
    Zakładu Ochron Osobistych CIOP, ECM nie ma uprawnień do wydawania certyfikatów
    badania typu UE, które upoważniają producenta do oznaczenia tych wyrobów
    znakiem CE. - Niejednokrotnie trafiały do naszej oceny certyfikaty wydane przez
    tę firmę. Zawsze w takich przypadkach informowaliśmy, że certyfikaty te nie
    potwierdzają zgodności środków ochrony indywidualnej z wymaganiami zasadniczymi
    Rozporządzenia (UE) 2016/425. Bez przeprowadzenia badań podstawowych parametrów
    ochronnych oferowanych wyrobów brakuje gwarancji właściwego poziomu ochrony -
    stwierdziła.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-maseczki
    -z-chin-ktore-przylecialy-antonowem-maja-falszywy-ce
    rtyfikat/we4d6lp

    Na Zachodzie przynajmniej podają się do dymisji:
    "Wydając miliony na maseczki i przyłbice, zaufano dokumentacji dostarczanej
    przez chińskich producentów. Podobnie postąpili Holendrzy i Finowie -potem
    musieli spisać na straty całe partie chińskiego sprzętu, a wysoko postawiony
    urzędnik podał się do dymisji" - czytamy w tekście "Newsweeka".

  • 292. Data: 2020-04-24 23:50:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy już GWno zgłosiło sprawę do prokuratury?

  • 293. Data: 2020-04-25 13:02:29
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 24 Apr 2020 14:50:36 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Czy już GWno zgłosiło sprawę do prokuratury?

    Ten tłusty knur umorzył zanim wpłynęła.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 294. Data: 2020-04-25 13:25:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-22 22:31, Zenek Kapelinder wrote:
    > 1% ludzi będzie zmieniało maskę we wlasciwym czasie, czyli co pół godziny do
    godziny. Jeśli idzie o działanie maski to jednorazowe które po czasie na jaki mają
    resurs są dla mądrych lepsze od wielorazowych. W tv dziennikarz pyta przypadkowych
    ludzi mających maseczki o maseczki. Odpowiedzi są zbieżne. Mają żeby nie zapłacić
    mandatu. Żadnemu pytanemu debilowi nie przyszło do pustego łba że maski są po to żeby
    miał szansę się nie zarazić. Przyglupami można rządzić tylko poprzez wydawanie
    nakazów i karanie za nie stosowanie się do nich.

    A do lekarza chodzą bo?

  • 295. Data: 2020-04-25 14:21:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty mi z tych co maseczki noszą do ochrony czy żeby mandatu nie płacić. Co to za
    pytanie zadałeś. Z czym związane. Jaki miałeś cel. No nijak nie mogę Cię
    zakwalifikować do grupy noszącej maseczki dla ochrony.

  • 296. Data: 2020-04-25 18:29:36
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-25 14:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty mi z tych co maseczki noszą do ochrony czy żeby mandatu nie płacić. Co to za
    pytanie zadałeś. Z czym związane. Jaki miałeś cel. No nijak nie mogę Cię
    zakwalifikować do grupy noszącej maseczki dla ochrony.

    Zacytowałem, Czytać nie umiesz?