  • 1. Data: 2024-03-14 12:22:37
    Temat: [medai] Skąd bierze się głupota?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    "84-letnia dziś Zofia K. ponownie uznana została za winną wypadku z
    września 2019 roku, a za nieumyślne spowodowanie śmierci motocyklisty i
    uszczerbku na zdrowiu kolejnych ośmiu jadących w kolumnie za tragicznie
    zmarłym Krystianem S. została prawomocnie skazana na dwa lata
    pozbawienia wolności bez zawieszenia. "

    Dobrze czytam, nieumyślne?

    Dwa lata?

    Jestem trochę wzruszony...

    Nie wystarczy miesiąc?

    Chcą by się w tym więzieniu wykończyła i nie chciała odszkodowania za
    miesiąc?

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aru

  • 2. Data: 2024-03-14 12:30:34
    Temat: Re: kretynek reklamuje portal
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 12:22, io pisze:

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aru

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-03-14 18:09:23
    Temat: Re: [medai] Skąd bierze się głupota?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Mar 2024 12:22:37 +0100, io wrote:
> [...]
    > uszczerbku na zdrowiu kolejnych ośmiu jadących w kolumnie za tragicznie
    > zmarłym Krystianem S. została prawomocnie skazana na dwa lata

    A myślisz, ze umyślnie wjechała?

    Dziwne tylko, ze za spowodowanie śmierci, a nie za wypadek ze skutkiem
    śmiertelnym.

    > Dwa lata?
    > Jestem trochę wzruszony...

    Za wypadek na trzeźwo byłoby w zawiasach,
    za spowodowanie ... może i przepisowa kara.

    > Nie wystarczy miesiąc?

    Nie wystarczy.

    > Chcą by się w tym więzieniu wykończyła i nie chciała odszkodowania za
    > miesiąc?
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aru

    Odszkodowanie to nie wiem za co.

    Nie wiem co te teraz na to sądy, i co prezydent ... moze ułaskawić,
    lub zmienić formę ...

    J.