  • Data: 2024-02-13 22:18:45
    Temat: [media] Walka z trzeźwością
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    http://niusy.pl/@wolnemedia.net/asl

    Oryginalnie

    http://niusy.pl/@studioopinii.pl/asm

    "Z początku jeździłem po garażu, ale przeszedł mi ten zwyczaj, toteż w
    bezksiężycowe noce wymykałem się na szosę, pilnie unikając chłopców z
    suszarką. Jeździłem sakramenckimi obrzeżami, po wertepach, anonimowym
    polem, leśnymi traktami, nieraz brzegiem plaży, zapiaszczonej i mdłej, a
    tak rozmokłej, że co chwilę musiałem wykopywać się z podłoża, szybko mi
    więc obrzydły te kursy bez celu, na oślep i dokądkolwiek, bo
    uświadomiłem sobie, że gdzie bym nie pojechał, nie zajadę, gdzie bym
    chciał."

    Warto przeczytać :-)