  • 1. Data: 2010-07-09 16:39:48
    Temat: miernik mocy, energii i temperatury
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Czołem.

    Przeszukuję net i niewiele z tego wynika. Szukam prostego miernika mocy
    i *energii* do laboratorium. Klasa <0.1, pomiary w jednej fazie. I
    znajduję wypasione, drogie kombajny, np.

    http://www.zes.com/english/products/single-phase-pre
    cision-power-analyzer-lmg95.html

    Ale ja nie potrzebuję żadnej analizy harmonicznych, flickerów itp.
    Nawiasem mówiąc ta firma robiła kiedyś mierniki LMG90-5, które przez
    lata okazały się bardzo wygodne, ale ten sprzęt już się psuje i nie ma
    go w ofercie. Są też mierniki tablicowe, ale z mało wygodnym interfejsem
    użytkownika. Może ktoś polecić coś z praktyki ? Ciekawe ile by kosztował
    ów LMG95 po wykastrowaniu z niepotrzebnych fiuczerów.

    Druga sprawa: czy ktokolwiek oferuje dzisiaj laboratoryjne wielokanałowe
    ( jakieś 10-20 ) rejestratory temperatury ( z termopar ciętych na metry
    ) na papier ? A jeśli nie na papier to co innego ? Wolałbym bez peceta
    podpiętego na okrągło.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2010-07-09 18:58:11
    Temat: Re: miernik mocy, energii i temperatury
    Od: "m." <m...@...interia.pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ( jakieś 10-20 ) rejestratory temperatury ( z termopar ciętych na metry )
    > na papier ? A jeśli nie na papier to co innego ? Wolałbym bez peceta

    ci na przyklad, na flash'u, ale tylko 8 kanalow, i nie wiem ile takie cudo
    kosztuje
    no i to jest przemyslowy, a nie lab.nie wiem czy ci pasuje.
    http://www.aplisens.com.pl/produkty/pdf/PMS-100-R.pd
    pozdrawiam,
    michal m.

  • 3. Data: 2010-07-11 06:49:41
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl>

    W dniu 2010-07-09 18:39, PeJot pisze:
> [...]
    > ( jakieś 10-20 ) rejestratory temperatury ( z termopar ciętych na metry
    > ) na papier ? A jeśli nie na papier to co innego ? Wolałbym bez peceta

    co do temperatur , zobacz co ma w ofercie APAR, co do energii i mocy,
    używamy Lumela, z tym że to są mierniki tablicowe, ale przez ich
    oprogramowanie możliwa jest pełna wizualizacja i archiwizowanie danych

    Pozdrawiam SP5FCI

  • 4. Data: 2010-07-11 09:46:05
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    PIOTR SP5FCI pisze:

    > co do temperatur , zobacz co ma w ofercie APAR, co do energii i mocy,
    > używamy Lumela, z tym że to są mierniki tablicowe, ale przez ich
    > oprogramowanie możliwa jest pełna wizualizacja i archiwizowanie danych

    Tablicówki mają prymitywny interfejs użytkownika.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem