  • 1. Data: 2009-04-14 19:22:39
    Temat: minuty
    Od: " Polek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dla mnie oferta Play-a jest dziwna, tutaj niby zbieraj minuty, ale gdy
    przychodzi okres rozliczeniowy i pozostaly jakies minuty to jest z miejsca
    tracimy. Nie mozna sobie nagromadzic nawet z jednego miesiaca minut. Jak dla
    mnie malo atrakcyjna. Moge miec mase minut ale przyjdzie suchy miesiac i to co
    mam i za co zaplacilem przepada... W innej siecie tak nie ma.

  • 2. Data: 2009-04-14 19:53:01
    Temat: Re: minuty
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " Polek" napisał:

    > W innej siecie tak nie ma.

    Hmm, a te "inne siecie" płacą więcej za rozpoczęcie nowego wątku
    anty-Playowego? Bo ten sam tekst już zamieściłeś w innym wątku...

    JoteR

  • 3. Data: 2009-04-14 20:50:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Polek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to co
    > mam i za co zaplacilem przepada... W innej siecie tak nie ma.

    To idź do innej sieci. W czym problem? Za mało wątków?

  • 4. Data: 2009-04-14 21:30:57
    Od: MEELOSH <@meelosh.pl>

    Polek pisze:

    > Dla mnie oferta Play-a jest dziwna, tutaj niby zbieraj minuty, ale gdy
    > przychodzi okres rozliczeniowy i pozostaly jakies minuty to jest z miejsca
    > tracimy. Nie mozna sobie nagromadzic nawet z jednego miesiaca minut.

    Nie lepiej od razu na rok zgromadzic takich minut ?

  • 5. Data: 2009-04-15 05:22:57
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Polek pisze:
> [...]
    > mnie malo atrakcyjna. Moge miec mase minut ale przyjdzie suchy miesiac i to co
    > mam i za co zaplacilem przepada... W innej siecie tak nie ma.

    bez sensu i składu :).... a gdzie kasa ;)
    az

  • 6. Data: 2009-04-15 17:46:34
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 19:22:39 +0000 (UTC), Polek napisał(a):

> [...]
    > mnie malo atrakcyjna. Moge miec mase minut ale przyjdzie suchy miesiac i to co
    > mam i za co zaplacilem przepada... W innej siecie tak nie ma.

    Żałosny jesteś koleś i tyle.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 7. Data: 2009-04-15 18:42:00
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Błażej wrote:

    > Żałosny jesteś koleś i tyle.

    5 odpowiedzi, ani jedna ad meritum.

    To oznacza, że koleś ma rację, nawet nie wiedziałem, że oferta playa jest aż
    tak badziewiasta.

    W erze nic nie przepada. Owszem, co miesiąc potrącają mi złotówkę, i mogę
    dzwonić za te minuty tylko na erę, heyah oraz stacjonarne, ale minuty nie
    przepadają mi.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 8. Data: 2009-04-15 19:10:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jazdzig" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 5 odpowiedzi, ani jedna ad meritum.
    >
    > To oznacza, że koleś ma rację, nawet nie wiedziałem, że oferta playa jest
    > aż tak badziewiasta.

    Na twoim miejscu bym się po prostu pociął. Minuty przepadają od początku
    istnienia Playa i dopiero teraz banda sługusów robi z tego problem.

  • 9. Data: 2009-04-15 19:29:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jazdzig" napisał:

    > 5 odpowiedzi, ani jedna ad meritum.

    Jakbyś oprócz trollowania również czytał tę grupę, to może byś zauważył iż
    merytoryczna odpowiedź już padła, w innym wątku. Ale skoro autor uznał, że
    jeden post to za mało i zainicjował nowy wątek *identycznym* postem - to
    został potraktowany tak, jak na to zasługuje.

    > To oznacza, że koleś ma rację, nawet nie wiedziałem, że oferta playa
    > jest aż tak badziewiasta.

    Bardzo bolało, jak cię odhibernowano?

    > W erze nic nie przepada.

    Przepada znacznie więcej - ponad 50 groszy na każdej minucie. 83 grosze za
    minutę w abonamencie Ery - śmiech na sali.

    > Owszem, co miesiąc potrącają mi złotówkę, i mogę dzwonić za te minuty
    > tylko na erę, heyah oraz stacjonarne,

    No to bardzo ograniczony jesteś ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2009-04-16 11:19:56
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    JoteR wrote:

    > Jakbyś oprócz trollowania również czytał tę grupę, to może byś
    > zauważył iż merytoryczna odpowiedź już padła, w innym wątku.

    Przeciwnie niż ty, wypowiadam się tutaj niezmiernie rzadko. Jeżeli padła
    gdzie indziej odpowiedź, to należało dać do niej linka, albo odesłać
    pytającego do archiwum grupy. Tymczasem padło 5 odpowiedzi i ani jedna na
    temat, poruszony w inicjującym wątek poście.

    Cała piątka, która odpowiada nie na temat, to trolle, skoro już szukasz
    trolli.