  • 1. Data: 2009-04-14 20:22:37
    Temat: jaki to model?
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Jaki model samsunga jest podobny do sgh-x160 tylko ma ekranik na klapce
    od gory, byly kiedys w media ale zniknely

  • 2. Data: 2009-04-14 22:30:54
    Temat: Re: jaki to model?
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki model samsunga jest podobny do sgh-x160 tylko ma ekranik na
    > klapce od gory, byly kiedys w media ale zniknely

    D830?

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 3. Data: 2009-04-15 06:39:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bulba008" napisał:

    > Jaki model samsunga jest podobny do sgh-x160
    > tylko ma ekranik na klapce od gory,

    Takich Samsungów to jak mrówków było, np. X-680 mojej córki jest toczka w
    toczkę podobny, patrząc na klawiaturę, i oczywiście ma drugi ekranik na
    klapce. Podobnie jak X640, X-660 etc.

    > byly kiedys w media ale zniknely

    E tam, ostatnio w macalni co najmniej 5 podobnych modeli leżało. Z opisu
    "Samsung z ekranikiem na klapce" ciężko wywnioskować, o który model Ci
    chodzi.

    JoteR