  • 1. Data: 2010-09-09 12:56:30
    Temat: mobile_eu i ichnich przebiegi
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Witam.

    Czy stany liczników kilometrów podawane na mobile.eu można traktować
    poważnie, czy też jest to taka ściema i radosna tfórczość jak w naszym
    otomogo/allego?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    She's always late. Her ancestors arrived on the Juneflower.

  • 2. Data: 2010-09-09 13:44:58
    Temat: Re: mobile_eu i ichnich przebiegi
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 09.09.2010 Artur Frydel <a...@g...com> napisał/a:
    > Czy stany liczników kilometrów podawane na mobile.eu można traktować
    > poważnie, czy też jest to taka ściema i radosna tfórczość jak w naszym
    > otomogo/allego?
    kupilem 2 autka. oba z w miare autentycznym przebiegiem (to znaczy ~40k rocznie).

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 3. Data: 2010-09-09 14:16:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-09 12:56, Artur Frydel pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy stany liczników kilometrów podawane na mobile.eu można traktować
    > poważnie, czy też jest to taka ściema i radosna tfórczość jak w naszym
    > otomogo/allego?

    Jak od osoby prywatnej, to pewność prawdziwości większa, bo i książka
    serwisowa może być prawdziwa. Jeśli od handlarza innego niż przysalonowy
    komis, to niestety - trzeba uważać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-09-10 07:00:17
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    > Jak od osoby prywatnej, to pewność prawdziwości większa, bo i książka
    > serwisowa może być prawdziwa. Jeśli od handlarza innego niż przysalonowy
    > komis, to niestety - trzeba uważać.

    tak na marginesie handlarze w PL też nie są głupi i wiedzą że coraz
    więcej klientów pyta o KS więc już nie wywalają tylko uzupełniają wpisy
    tak aby pasowało. A pieczątkę to wiecie każdą można zrobić, więc radzę
    zweryfikować wpisy w ASO.
    pozd.
    marcin jan

  • 5. Data: 2010-09-10 09:55:26
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

> [...]
    > Czy stany liczników kilometrów podawane na mobile.eu można traktować
    > poważnie, czy też jest to taka ściema i radosna tfórczość jak w naszym

    Zwróć uwagę, że na mobile te auta mają sporo większe przebiegi niż
    podobne rocznikowo już sprowadzone do polski. Odpowiedz nasuwa się sama.

    --
    krzysiek82