  • 1. Data: 2010-09-08 23:55:13
    Temat: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

    "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie zauważył
    tego jadący z tyłu motocyklista, który uderzył w auto i jest ranny.
    Poturbowany jest też drugi motocyklista. Ale ten na szczęście zdążył
    zahamować. Zsunął się z motoru i upadł na jezdnię."

    Jak znam życie to chodzi o łapanki z pasa rozdziału - czyli zatrzymywanie
    jadących po najszybszym pasie.
    Sam nieraz widziałem jakie cyrki się działy jak próbowali kogoś zatrzymać z
    tego miejsca.
    Debilizm, to jest mało powiedziane.

    Dla niewtajemniczonych - to jest bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej
    przechodząca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każdą stronę, dozwolone 80, ale
    nikt tam poniżej 100 nie jeździ, chyba że wie że suszą.

  • 2. Data: 2010-09-09 00:30:59
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 08.09.2010 23:55, Cavallino wrote:
> [...]
    > dalej przechodząca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każdą stronę, dozwolone
    > 80, ale nikt tam poniżej 100 nie jeździ, chyba że wie że suszą.

    Hmmm, no jak na mój gust to to się nazywa niezachowanie odpowiedniej
    odległości od poprzedzającego pojazdu...
    Jeśli chcą sobie przekraczać prędkość to (poza miastem) niech sobie to
    robią, ale naprawdę tak ciężko ogarnąć prostą i imho dość logiczną
    zasadę - im mocniej przekraczam dozwoloną prędkość tym bardziej ogarniam
    otoczenie?

    Tak wiem, kapelusz warning. Wolę kapelusza 60 na 80 który jedzie tyle
    ile potrafi niż kretyna który jedzie tyle ile jego fura daje radę...

  • 3. Data: 2010-09-09 00:38:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Uromski"
    <u...@g...zx.comzamiastzx> napisał w wiadomości news:

    > Jeśli chcą sobie przekraczać prędkość to (poza miastem)

    Nie zrozumiałeś co czytasz?
    No to powtórzę:

    "bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej przechodząca w ekspresówkę, 3
    pasy ruchu w każdą stronę"
    HINT: Autostrada w Poznaniu jest węższa.

    > Tak wiem, kapelusz warning. Wolę kapelusza 60 na 80

    Boś głupi.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 4. Data: 2010-09-09 00:39:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:30:59 +0200, osobnik zwany Kazimierz
    Uromski wystukał:

    > Hmmm, no jak na mój gust to to się nazywa niezachowanie odpowiedniej
    > odległości od poprzedzającego pojazdu...

    jaka jest odpowiednia jak kolesiowi przed Tobą machają lizakiem na pustej
    dordze a on wali w heble z całej siły? Zachowujesz taką samochodem? a
    wiesz co się dzieje z motocyklem przy awaryjnym hamowaniu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-09-09 00:54:08
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 09.09.2010 00:39, masti pisze:
    > jaka jest odpowiednia...

    Trochę dłuższa niż droga hamowania. Ale że u nas w sporej części
    kierowcy odmóżdżeni to im taki odstęp po prostu w ich pustych główkach
    nie mieści.

  • 6. Data: 2010-09-09 00:57:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Trochę dłuższa niż droga hamowania. Ale że u nas w sporej części kierowcy
    > odmóżdżeni to im taki odstęp po prostu w ich pustych główkach nie mieści.

    Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO NAJSZYBSZYM PASIE
    pojazdu, zafundował mu test łosia, a jadącemu za nim motocykliście złamanie
    kręgosłupa, to już nie warte uwagi.
    Trzeba potrzeszczeć o odstępach, pochwalić kapeluszników, skrytykować
    normalnie jeżdżących.
    Co będzie następne?
    Podajcie sobie łapki z krzyśkiem.

  • 7. Data: 2010-09-09 01:09:41
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > UĹźytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci

    czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci
    kierowcy

    > Jasne, to Ĺźe debil z lizakiem wybiegĹ&#65533; pod koĹ&#65533;a jadÄ&#65533;cego PO
    NAJSZYBSZYM PASIE
    > pojazdu, zafundowaĹ&#65533; mu test Ĺ&#65533;osia, a jadÄ&#65533;cemu za nim
    motocykliĹ&#65533;cie zĹ&#65533;amanie
    > krÄ&#65533;gosĹ&#65533;upa, to juĹź nie warte uwagi.
    > Trzeba potrzeszczeÄ&#65533; o odstÄ&#65533;pach, pochwaliÄ&#65533; kapelusznikĂłw,
    skrytykowaÄ&#65533;
    > normalnie jeĹźdĹźÄ&#65533;cych.
    > Co bÄ&#65533;dzie nastÄ&#65533;pne?
    > Podajcie sobie Ĺ&#65533;apki z krzyĹ&#65533;kiem.

    Mam pomysł na dobry interes. Wleziesz do klatki a ja Cie będę po jarmarkach za
    kasę pokazywał. Na klatce napiszemy GŁUPEK. Kupę forsy zarobimy. 1/3 dla Ciebie.

  • 8. Data: 2010-09-09 01:15:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:54:08 +0200, osobnik zwany Excite
    wystukał:

    > Trochę dłuższa niż droga hamowania. Ale że u nas w sporej części
    > kierowcy odmóżdżeni to im taki odstęp po prostu w ich pustych główkach
    > nie mieści.

    pytanie było proste, ale jak widać łtwiej wyciąć kontekst

  • 9. Data: 2010-09-09 08:44:03
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Wczoraj jeździłem po Poznaniu. Nie wiem skąd było tylu motocyklistów.
    Natomiast patrząc na sposób ich jazdy dziwię się, że tak mało było wypadków
    z ich udziałem.

  • 10. Data: 2010-09-09 08:49:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO
    > NAJSZYBSZYM PASIE pojazdu, zafundował mu test łosia,

    Sorry, ale gdzie w artykule jest napisane że auto jechało po
    najszybszym pasie? Póki co to na razie Twój domysł ;-)

    > ..jadącemu za nim motocykliście złamanie
    > kręgosłupa

    Gdzie to napisano? Chyba że jedyne razy jakie odnoszą
    motocykliści to złamania kręgosłupów ;-).