  • 1. Data: 2017-07-10 00:44:24
    Temat: mocne telefony ciskane
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W stylu Nokia E52 to już przeszłość co?

    Do pracy teoretycznie nie mogę wnosić komórki a praktycznie wyciągać
    jej z kieszeni czy przykładać do ucha. Pracuję w rękawiczkach czasem
    śliskich. Bateria musiałaby wytrzymać 10 godz bez ładowania.

    Wymyśłałem sobie zestaw słuchawkowy jedno ucho (nie BT tylko kabel) co
    by mniej prądu żarło. Z mikrofonem i przyciskiem.

    No i teraz co kupić na końcu tego kabla i jakie są najlepsze
    najtrwalsze wtyczki, dominujący standard. Czy to się wtyka w jack
    czy w micro usb czy w jakieś oddzielne specjalne kazdy producent inne?

    Bez rękawiczek też nie cierpię macanych komórek ;)

    --
    Piotrek

  • 2. Data: 2017-07-10 08:58:49
    Temat: Re: mocne telefony ciskane
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 10.07.2017 o 00:44, PiteR pisze:
> [...]
    > czy w micro usb czy w jakieś oddzielne specjalne kazdy producent inne?
    >
    > Bez rękawiczek też nie cierpię macanych komórek ;)

    każdy bez systemu się nada. ja mam w pracy samsunga za 59.99 z selgosa -
    dwa tygodnie wytrzymuje, przy kilku minutach gadania dziennie. dowolna
    słuchawka bt wytrzyma dwa, trzy dni

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-07-10 09:57:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >W stylu Nokia E52 to już przeszłość co?

    Przeszlosc.
    Ale chyba jeszcze do kupienia na allegro.

    >Do pracy teoretycznie nie mogę wnosić komórki a praktycznie wyciągać
    >jej z kieszeni czy przykładać do ucha. Pracuję w rękawiczkach czasem
    >śliskich. Bateria musiałaby wytrzymać 10 godz bez ładowania.

    A te rekawiczki uniemozliwiaja macanie ?

> [...]
    >najtrwalsze wtyczki, dominujący standard. Czy to się wtyka w jack
    >czy w micro usb czy w jakieś oddzielne specjalne kazdy producent

    Dominujacy jest IMO jack, a tam standardy dwa, i troche podstandardow
    w obu.

    Pomysl jednak nad BT, chyba bedzie wygodniejsze. I nie beda sie kable
    majtaly, i gniazda lamaly.

    Normalnie BT duzo pradu nie bierze, ale przy smartfonach samsunga mam
    watpliwosci.

    >Bez rękawiczek też nie cierpię macanych komórek ;)

    Czas sie przyzwyczaic :-(

    J.

  • 4. Data: 2017-07-10 16:42:54
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą ToMasz
    naskrobał(a):

    > przy kilku minutach gadania dziennie. dowolna
    > słuchawka bt wytrzyma dwa, trzy dni

    Moja słuchawka Platronics wytrzymuje tydzień przy takim obciążeniu
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli