  • 41. Data: 2014-05-04 14:48:06
    Temat: Re: mój pierwszy program...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a to widziałeś? ;o)))
    http://usbdp.org/forum/
    jak Ci się podoba? moje dzieło.

  • 42. Data: 2014-05-05 00:32:14
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-05-04 14:48, tusk, donald tusk pisze:
    > a to widziałeś? ;o)))
    > http://usbdp.org/forum/
    > jak Ci się podoba? moje dzieło.

    No to żeś się napracował...
    Największy śmieciarz usenetu (przynajmniej z ostatnich lat) nie wstydzi
    się podpisać tego "dzieła" swoim nazwiskiem.
    Wygląda na to, że nikt mu nie płaci - ta rola barana na usenecie jest
    jak najbardziej szczera.

    Do autora:
    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 43. Data: 2014-05-05 08:55:55
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 00:32:14 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

    > No to �e� si� napracowa�...
    >
    > Najwi�kszy �mieciarz usenetu (przynajmniej z ostatnich lat) nie wstydzi
    >
    > si� podpisa� tego "dzie�a" swoim nazwiskiem.
    >
    > Wygl�da na to, �e nikt mu nie p�aci - ta rola barana na usenecie jest
    >
    > jak najbardziej szczera.
    >

    > Do autora:
    >
    > Powrotu do zdrowia �ycz�

    dla mnie róznica miedzy tb a identyfikatorem polega na tym ze id jest spanikowany
    kiepsko zorientowany i pisze jakies dziwne krytyki czy satyry polityczne ale ma
    calkiem niezle poczucie humoru i czasem az przyjemnie poczytac jako przeciwage od
    grupowej miernoty
    (która wtedy znacznie przewyższa)
    ty natomiast jesteś intelektualnie płaskim dowlaczym nazwijmy to 'smutnym kucem'
    czyli
    offensywnym tempakiem, tj kolesiem ktory próbuje swa tempote rozpropagować siłą (tak
    jak twoi przyglupi koledzy zamiast trzymac sie tematu robicie tempe dowały 'pod
    siebie') - a trącisz taką głupotą że nawet do 'sredniej intelektualnej tej grupy'
    jest ci daleko
    (wiem ze tego nie zauwazyles bo wy juz tak macie ze wydaje sie wam ze reszta grupy
    jest tak prymitywna jak wy i jedziecie na tym halsie)

  • 44. Data: 2014-05-05 09:03:32
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 maja 2014 14:48:06 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > a to widzia�e�? ;o)))
    >
    > http://usbdp.org/forum/
    >
    > jak Ci si� podoba? moje dzie�o.

    wyglada dobrze ale zupelnie nie znam sie
    na tym dziale programowania (jedyne co umiem z www to otworzyc canvas i napisac na
    niego troche kodu w javaskrypcie) trak ze trudno mi ocenic jakiej to roboty wymaga
    itp

  • 45. Data: 2014-05-05 12:33:56
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    >nie wiem czy mi Ktoś tu pomoże, ale zapytam, zakładając nowy wątek, może

    Zbiorczo na pewne tematy:

    1. Visual Studio Express 2010 (tj. C++, C#, Visual Basic .NET itd.)
    bezproblemowo /powinno/ działać na MS Windows XP SP3. Visual Studio 2010
    "normalne" działa bez problemów na MS Windows XP SP3. Sprawdź: a. czy masz
    zainstalowany SP3 w XP; b. czy masz zainstalowane odpowiednie wersje .NET
    (tj. czy nie brakuje czegoś).

    2. Visual Studio Express 2008 jest IMO nieco niewygodne w porównaniu do
    wersji 2010. Natomiast wersja 2012 była ok, choć nowa stylistyka (Windows 8)
    i parę "features" nie jest ok. Wersji 2013 jeszcze nie używałem
    (prawdopodobnie jest jeszcze bardziej 8-kowa).

    3. W Express Visual'ach 2008, 2010 da się pisać programy dla "DOS" (ciągle
    jest możliwość uruchamiania takich programów) i da sie pisać programy "Win
    API". Oczywiście trzeba umieć to robić, ale się da. Jest trochę narzędzi
    (niezależnych) wspierających to, jest książka (dawne wydanie!) Petzolda, da
    się pisać programy w C zamiast w C++. Natomiast wycięte są z "Expressów"
    różne ciekawe i nawet czasami potrzebne rzeczy. Choć akurat nie "Win API".

    4. Jeżeli już MS Visual Express, to lepiej używać WPF zamiast Windows Forms
    i zamiast "Win API". WPF jest całkiem proste w użyciu, najłatwiej z C#, ale
    i VB moze być. C++ nie działa z WPF (chyba że poprawili to w 2013) i
    oczywiście nie działa z C. "Nie działa" należy rozumieć jako: "może dałoby
    się uruchomić, ale nakład pracy i triki do tego użyte nie są opłacalne".

    5. Napisanie programu który itd. jest bardzo prościuteńkie. Ale obecnie
    używane wersje MS Windows bronią dostępu do hardware. 90% pracy to będzie
    przekonanie systemu że wolno ci używać hardware niskopoziomowo. Wniosek -
    spróbować poszukać czy w .NET nie ma gotowych rozwiązań. Zawsze można
    (jeszcze) używać "starych" funkcji Win API (tj. z Kernel, User etc.)

    6. CommRead itp. funkcje z Win API działały całkiem nieźle: przynajmniej na
    tyle, że można było pogadać z miernikami Fluke. Istotne jest zrozumienie, że
    do rozmowy potrzeba dwojga i że komputer jest zwykle ZNACZNIE szybszy niż to
    drugie. Więc np. po wysłaniu polecenia do miernika nie wystarczy od razu
    próbować czytać odpowiedź, bo zwykle jeszcze jej nie będzie, albo będzie to
    tylko pierwszy bajt z odpowiedzi itd. itp. Trzeba albo samemu
    zaimplementować protokół (uciążliwe), albo użyć "czegoś gotowego".

    7. Będzie bolało: przy zabawach z urządzeniami zewnętrznymi (port szeregowy
    i nie tylko) NAPRAWDĘ warto pisać programy wielowątkowe. Inaczej cały
    program będzie miał "krzywą architekturę" - tj. będzie podporządkowany
    komunikacji, a nie temu co "naprawdę" ma być robione.

    8. Będzie bolało więcej. Pisanie sterowników niskopoziomowych jest raczej
    niedostępne dla użytkowników "expressów": nie dlatego że się nie da, ale
    dlatego że czasami trzeba np. zapłacić za np. dostanie "vendor id", za
    "certyfikat" itp. (nawet 10^n $ rocznie ew. od sztuki).

    9. Zastanawiałbym się nad Javą. Ale kwestie licencji mogą być ważne (Java
    nie jest darmowa do wszystkiego i wszędzie).

    10. Różnice pomiędzy C++/C#/VB/Javą są kosmetyczne. Wszystko to są języki
    OOP, w których da się programować imperatywnie (gdy się uprzeć). Mają
    zbliżoną wydajność.

  • 46. Data: 2014-05-05 21:13:07
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-05-05 09:03, firr pisze:
> [...]
    Jak na forum dziłające od 3 lat, to liczba wątków jest "imponująca"...
    Aczkolwiek temat ciekawy, nie powiem.

> [...]
    niego troche kodu w javaskrypcie) trak ze trudno mi ocenic jakiej to roboty wymaga
    Instalujesz phpBB, konfigurujesz, wgrywasz skórkę i voila!
    Dla kogoś, kto nie robi to po raz pierwszy to max kilka godzin pracy...

    --
    wloochacz