  • 1. Data: 2009-07-24 02:12:21
    Temat: monitor
    Od: m <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupilem monitor 22".Mam jakies dziwne wrazenie ze bola mnie oczy od
    pracy na nim.Zauwazylem ze wokol liter pisanych kolorem czarnym sa tez
    jakies piksele w kolore czerwonym. Czy to jest wada monitora czy da sie
    to jakis wyregulowac? Sterowniki zainstalowane poprawne. Polaczenie
    przez DVI.

  • 2. Data: 2009-07-24 05:19:42
    Temat: Re: monitor
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

    Użytkownik "m" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > piksele w kolore czerwonym. Czy to jest wada monitora czy da sie to jakis
    > wyregulowac? Sterowniki zainstalowane poprawne. Polaczenie przez DVI.

    oczy się przyzwyczają, zmniejsz jasność, co do czerwonych piksli to włącz i
    wyreguluj funkcje CLEARTYPE

    J.

  • 3. Data: 2009-07-24 10:36:32
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 07:19:42 +0200, Jakub Spiernowski napisał(a):

    > Użytkownik "m" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > oczy się przyzwyczają, zmniejsz jasność, co do czerwonych piksli to włącz i
    > wyreguluj funkcje CLEARTYPE

    Albo całkiem wyłącz wygładzanie czcionek.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2009-07-24 13:39:09
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    Jakub Spiernowski wrote:

    > Użytkownik "m" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > oczy się przyzwyczają, zmniejsz jasność, co do czerwonych piksli to
    > włącz i wyreguluj funkcje CLEARTYPE
    >
    > J.
    a gdzie to sie wlacza jakos nie widze tej funkcji w menu monitora

  • 5. Data: 2009-07-24 13:49:25
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik MK <h...@p...onetpl> napisal w wiadomosci
    > a gdzie to sie wlacza jakos nie widze tej funkcji w menu monitora

    http://support.microsoft.com/kb/306527/pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2009-07-24 15:31:57
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    astro wrote:
    > Uzytkownik MK <h...@p...onetpl> napisal w wiadomosci
    >
    > http://support.microsoft.com/kb/306527/pl
    Wielkie dzieki

    Niestety to nie pomoglo. Myslicie ze to wina monitora czy raczej
    systemu. Na Ubuntu jakos to mnie widac. Na Viscie efekt jest taki ze jak
    sa czarne literki np 'K' to jak sie wpatrzysz to wiszisz czerwone
    piksele wokol czarnych.

  • 7. Data: 2009-07-24 17:53:50
    Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de>

> [...]
    > sa czarne literki np 'K' to jak sie wpatrzysz to wiszisz czerwone piksele

    napisz jeszcze jaki monitor

    u mnie na 24 TN wygląda tak
    http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-07/714
    0Ss852113.jpg

  • 8. Data: 2009-07-24 20:38:24
    Od: MK <h...@p...onet.pl>

    Jakub Spiernowski wrote:

    > napisz jeszcze jaki monitor
    >
    > u mnie na 24 TN wygląda tak
    > http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-07/714
    0Ss852113.jpg
    ja mam dell 2208wfpt

  • 9. Data: 2009-07-25 19:16:21
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.07.2009 04:12, m pisze:
> [...]
    > jakies piksele w kolore czerwonym. Czy to jest wada monitora czy da sie
    > to jakis wyregulowac? Sterowniki zainstalowane poprawne. Polaczenie

    1) Jaki to model monitora.

    2) Jaką rozdzielczość masz ustawioną w systemie operacyjnym.

    Jeżeli - jak piszesz dalej pod innym "From:" - masz Della
    2208WFPt, to musisz mieć ustawioną rozdzielczość 1680x1050.
    Każda inna będzie skutkowała złym obrazem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |