  • 1. Data: 2009-07-23 21:04:05
    Temat: Pamiec 1066Mhz do plyty obslugujacej 553/667 Mhz
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Czy do plyty Foxconn 945G/P7MA-8KS2H ktora w instrukcji ma:

    System Memory
    ? Four 240-pin DIMM slots
    ? Supports up to 4GB DDR2 memory
    ? Supports Dual-Channel DDR2 533/667
    ? Supports non-ECC memory, unbuffered DIMM only
    ? Supports 256 Mb, 512 Mb, 1 Gb DDR2 technologies for x8 and x16 devices

    da sie zapodac pamiec Goodram Pro 1066Mhz
    (http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3332-10)?
    Bo mi za cholere sie to nie udaje :/
    Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
    Da sie to jakos pogodzic?
    Wiem, ze to pamiec "przerastajaca" ten komputer, ale taka mi zostala po
    modernizacji innego komputera i chce ja wykorzystac, a nie chce mi sie
    bawic w sprzedawanie i kupowanie.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-07-24 09:02:26
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > da sie zapodac pamiec Goodram Pro 1066Mhz
    > (http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=3332-10)?
    > Bo mi za cholere sie to nie udaje :/

    mam awersję do Goodramów więc nie powiem ale Kingston by poszedł bez
    problemów. Nie lepiej kupić bardziej dopasowaną pamięć ? niektóre kości nie
    obsługują niskiego taktowania.

  • 3. Data: 2009-07-24 09:08:02
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 11:02:26 +0200, Doxent napisał(a):

    > mam awersję do Goodramów więc nie powiem ale Kingston by poszedł bez
    > problemów. Nie lepiej kupić bardziej dopasowaną pamięć ? niektóre kości nie
    > obsługują niskiego taktowania.

    A pewnie lepiej :-) Tylko te Goodramy juz mam, a za inne trzeba placic.
    Ale jesli nie bedzie innego wyjscia to tak zrobie.
    A te dwie Goodramy jesli sie uda to doloze do podstawowego kompa (tam mam
    2x2GB) i wykorzystam na ramdysk.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2009-07-24 19:11:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Norbert" <n...@r...no> wrote in message
    > Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
    > Da sie to jakos pogodzic?

    a ustawiles im conajmniej te 2.1V?
    defaultowo masz zapewne 1.8V i to moze byc przyczyna

  • 5. Data: 2009-07-24 20:10:09
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > defaultowo masz zapewne 1.8V i to moze byc przyczyna

    Może się też okazać, że SrutRam nie ma zapisanego w SPD nic dla 133 i 166
    MHz (533/667 jak kto woli)

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 6. Data: 2009-07-24 20:12:47
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Po wlaczeniu kompa czarny ekran, dyski kreca, nic sie nie dzieje.
    > Da sie to jakos pogodzic?

    Clear CMOS był?

    Pozdrawiam,
    Michał