    From: Marek <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: monitor benq t705 - dziwne szare plamki
    Date: Sat, 24 Jan 2009 10:51:52 +0100

    to napewno nie są padnięte piksele, jest to szara plamka dostyć
    widoczna na jasnym tle (niezależnie od koloru), całkowicie nie
    widoczna na tle czarnym, obok niej są bardzo słabo zaznaczone podobne
    znacznie mniejsze plamki, całość wygląda jak jakaś skaza

    z początku wydaje się że to jest padnięty piksel, ale okazuje się że
    po powiększeniu szkłem powiększającym i z bliskiej odległości plamka
    prawie że znika i widać że piksele pracują normalnie - najbardziej
    denerwująca jest z odległości normalnej pracy przy monitorze

    przy bliższym przyjżeniu się i przesuwaniu okiem zaraz przy matrycy
    (trzeba mieć dobrą akomodację w oku bo inaczej nie widać) - wyraźnie
    widać że przyciemnienie jest *POD* pikselami ponieważ przy zmianie
    położenia pola widzenia granice pikseli przesuwają się *nad* nią

    czym to jest spowodowane ? czy tam jest jakaś przestrzeń, słyszałem o
    tych robaczkach pod matrycą, może dostała się tam jakaś drobinka
    czegoś