  • 1. Data: 2014-07-31 04:48:36
    Temat: monitor lcd full hd 22 czy 24 ?
    Od: <k...@g...com>

    no wlasnie co kupic 22 czy 24 cale

    ten pierwszy ma rozmiar pixela 0.25 mm ten drugi 0.28 mm

  • 2. Data: 2014-07-31 06:10:59
    Temat: Re: monitor lcd full hd 22 czy 24 ?
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-31 04:48, k...@g...com pisze:
    > no wlasnie co kupic 22 czy 24 cale
    >
    > ten pierwszy ma rozmiar pixela 0.25 mm ten drugi 0.28 mm

    zależy od systemu, sposobu jego używania i ustawienia no i twojego wzroku

    dla mnie 22 to było by za mało dla windows 7

    na androidzie nie ma problemu z retiną przy kilu calach :)

  • 3. Data: 2014-07-31 17:43:14
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 04:48:36 +0200, k...@g...com napisał(a):

    > no wlasnie co kupic 22 czy 24 cale
    >
    > ten pierwszy ma rozmiar pixela 0.25 mm ten drugi 0.28 mm

    Sprawa indywidualna. 22" przy FHD to IMHO trochę za mało. W pracy mam FHD
    przy 27" i nie narzekam na za duży piksel. A w domu mam piksel 0.294 mm i
    też jest OK. Także polecałbym 24".

    --
    GLaF