  • 1. Data: 2014-07-29 16:38:06
    Temat: Wiatraczki Radeon HD7970
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Wiatraczki Radeona Sapphire HD7970 kreca sie z rozna predkoscia, czy to
    normalne?

  • 2. Data: 2014-08-03 11:42:56
    Temat: Re: Wiatraczki Radeon HD7970
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-29 o 16:38, Borneq pisze:
    > Wiatraczki Radeona Sapphire HD7970 kreca sie z rozna predkoscia, czy to
    > normalne?

    Karta jest potwornie ciężka. Czy da radę zainstalować ją w komputerze
    gdy obudowa to wieża a płyta jest pionowo? Będzie całym ciężarem szła do
    dołu przymocowana tylko w jednym miejscu do obudowy.

  • 3. Data: 2014-08-03 21:17:48
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 29/07/2014 15:38, Borneq wrote:
    > Wiatraczki Radeona Sapphire HD7970 kreca sie z rozna predkoscia, czy to
    > normalne?

    AFAIR ta karta ma dwa osobne wtyki na wentylatory (nie wiem czy były
    różne wersje PCB) więc IMO może się tak zdarzyć i póki GPU się nie
    przegrzewa nie przejmowałbym się tym wcale.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 4. Data: 2014-08-03 21:19:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 03/08/2014 10:42, Borneq wrote:

    > Karta jest potwornie ciężka.

    Odczucie subiektywne.

    > Czy da radę zainstalować ją w komputerze
    > gdy obudowa to wieża a płyta jest pionowo? Będzie całym ciężarem szła do
    > dołu przymocowana tylko w jednym miejscu do obudowy.

    Oczywiście, że tak.
    --