  • 1. Data: 2014-07-29 20:15:26
    Temat: padł bios płyta Gigabyte
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam

    No właśnie:płyta Gigabyte H87-HD3 a na niej proc i5 4440. Mam już ją ok
    pół roku, nie podkręcam proca ani nie robię innych niestandardowych
    działań, po prostu użytkuję kompa. I nagle po odpaleniu kompa pojawia
    się komunikat, ze bios uszkodzony i że następuje jego upgrade (płyta
    posiada dual bios). Komp chodzi ok ale pojawia się wątpliwość co się
    stało, że padł bios, który raczej rzadko pada w takich sytuacjach. A
    może dlatego właśnie Gigabyte opatentował wynalazek w postaci dual bios.
    Już miałem parę kompów z płytami najczęściej Asusa ale coś takie
    spotkało mnie pierwszy raz. Zaznaczam ze bios ten padł nie podczas
    flashowania do nowszej wersji a podczas uruchomienia kompa.

    pozdro

  • 2. Data: 2014-07-29 21:16:28
    Temat: Re: padł bios płyta Gigabyte
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-29 20:15, work pisze:
> [...]
    > spotkało mnie pierwszy raz. Zaznaczam ze bios ten padł nie podczas
    > flashowania do nowszej wersji a podczas uruchomienia kompa.

    Ciężko wyrokować, dlaczego to się stało, a próbowałeś wgrać bios ponownie?

  • 3. Data: 2014-07-30 07:35:53
    Od: work <g...@w...pl>

    tak próbowałem. Wgrał się bez problemu najnowszy bios.