  • 1. Data: 2009-05-17 21:37:09
    Temat: mp3 dla K550
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
    pasujacy do SE K550 sposob ?

    Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
    odroznieniu od wbudowanego ..

    J.

  • 2. Data: 2009-05-17 22:22:56
    Temat: Re: mp3 dla K550
    Od: "Szop" <...@k...p>

    > Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
    > pasujacy do SE K550 sposob ?
    >
    > Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
    > odroznieniu od wbudowanego ..

    Mam podejrzenie, ze da sie to osiagnac modyfikujac soft.
    polecam http://centrumse.pl/forum

  • 3. Data: 2009-05-18 15:19:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szop" <...@k...p> napisał w wiadomości

    > Mam podejrzenie, ze da sie to osiagnac modyfikujac soft.
    > polecam http://centrumse.pl/forum

    Ja mam nawet pewnosc ze sie da, tylko ze to moze byc na tyle trudne
    ze nikt tego jeszcze nie zrobil i nie zrobi :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-05-18 21:37:05
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    J.F. pisze:
    > Widzial ktos jakis alternatywny odtwarzac mp3 w javie, czy inny
    > pasujacy do SE K550 sposob ?
    >
    > Taki ktory by mial mozliwosc przewijania po dlugim pliku, w
    > odroznieniu od wbudowanego ..

    Sprawdź KD Player
    http://easter-eggs.net.ru/KDPlayer/index.php

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 5. Data: 2009-05-18 23:01:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 May 2009 23:37:05 +0200, Kamikazee wrote:

    >Sprawdź KD Player
    >http://easter-eggs.net.ru/KDPlayer/index.php

    Dzieki, tego mi bylo trzeba.

    Co prawda jak troche pomyslalem jak ten KD dziala ... to odkrylem ze
    oryginalny odtwarzacz jednak mozna przewijac - trzeba przytrzymac
    klawisz wcisniety.

    J.