  • 1. Data: 2012-03-08 17:51:54
    Temat: multiroom w UPC
    Od: Chris <a...@g...pl>

    Czy pakiet multiroom musi mieć jakieś specjalne warunki techniczne ?
    zamówiłem pakiet max HD + multiroom telefonicznie i nie było z tym
    problemu, potem patrzę na maila a mam tylko pakiet max HD. Dzwonię do
    UPC (45 min czekania) potem 10 konsultantów bo żaden nic nie wie tylko
    przełącza dalej i okazuje się że nie mogę bo nie warunków technicznych
    ??? i proponują mi drugi abonament na drugi telewizor ... jakaś kpina
    jak dla mnie.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 2. Data: 2012-03-08 19:38:24
    Temat: Re: multiroom w UPC
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.03.2012 18:51, Chris pisze:
> [...]
    > przełącza dalej i okazuje się że nie mogę bo nie warunków technicznych
    > ??? i proponują mi drugi abonament na drugi telewizor ... jakaś kpina

    o ile wiem ( w mojej okolicy tak jest) każdy kto ma TV cyfrową z UPC ma
    też kabel analogowy - na resztę TV w mieszkaniu- bez opłat. Tyle że w
    analogu jest mniej kanałów.
    Poproś instalatorów żeby Ci tak zrobili. jak nie - to o ile wiem - umowę
    zawartą poza lokalem - możesz odwołać.....

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-03-08 20:18:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-08 20:38, ToMasz pisze:

> [...]
    > Poproś instalatorów żeby Ci tak zrobili. jak nie - to o ile wiem - umowę
    > zawartą poza lokalem - możesz odwołać.....

    Analog to ja mam już (Aster) ale chce teraz dwa dekodery cyfrowe HD do
    dwóch różnych pokoi.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.