  • 1. Data: 2010-02-14 15:16:01
    Temat: "n"-ka i zewnetrzne nagrywarki
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    czy turbodekoder lub ewentualnie inne dekodery "n"-ki umozliwiaja
    podlaczenie nagrywarki dvd, magic cube lub innego urzadzenia pozwalajacego
    na nagrywanie telewizji w sposob umozliwiajacy przeniesienie na komputer i
    dalsza obrobke ? jak wyglada tego typu instalacja: po jakich kablach i jaka
    jest jakosc tak utworzonego nagrania ?

  • 2. Data: 2010-02-14 17:15:54
    Temat: Re: "n"-ka i zewnetrzne nagrywarki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "amstav" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na nagrywanie telewizji w sposob umozliwiajacy przeniesienie na komputer i

    Zależy co przez to rozumiesz.
    Jeśli otrzymanie sygnału cyfrowego to nie.

  • 3. Data: 2010-02-14 18:41:43
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    > Użytkownik "amstav" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zależy co przez to rozumiesz.
    > Jeśli otrzymanie sygnału cyfrowego to nie.

    a iHDMI ?

  • 4. Data: 2010-02-14 18:57:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > a iHDMI ?

    Jest to jakaś koncepcja.
    Pytanie jak to działa w praktyce, ktoś sprawdzał?

  • 5. Data: 2010-02-15 09:05:19
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 14 Feb 2010 16:16:01 +0100, "amstav" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    >dalsza obrobke ? jak wyglada tego typu instalacja: po jakich kablach i jaka

    jezeli chodzi o zgranie po analogu, to sa takie video grabbery
    (podlaczasz A/V do pudelka i nastepnie kablem USB do kompa. Tam
    kawalek softu, co zrzuci ci to pliku. A dalej obrobka.

    A jezeli chodzi o cyfrowy sygnal, to musialbys to po hdmi, ale nie
    wiem czy czasami nie jest to zabezpieczone (hdcp). Najpierw musialbys
    usunac zabezpieczenia hdcp (hdcp stripper) i dalej musialbys to
    wrzucic do kompa (karta z wejsciem pod HDMI).

    Znanym stripperem jest HD Furry. Robia konwertery na sygnal analogowy
    HD (tzw. komponentowy), tak ze da sie to zgrac za pomoca nagrywarki
    DVD HD (z wejsciem komponentowym).

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-02-15 09:12:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci news:

> [...]
    >
    > Znanym stripperem jest HD Furry. Robia konwertery na sygnal analogowy
    > HD (tzw. komponentowy), tak ze da sie to zgrac za pomoca nagrywarki

    To juz chyba prosciej od razu podlaczyc komponentem.

  • 7. Data: 2010-02-15 09:27:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > jezeli chodzi o zgranie po analogu, to sa takie video grabbery
    > (podlaczasz A/V do pudelka i nastepnie kablem USB do kompa. Tam
    > kawalek softu, co zrzuci ci to pliku. A dalej obrobka.

    ale jakość chyba najlepsza nie będzie.
    lepiej podłączyć bezpośrednio nagrywarkę nagrać płytkę, a potem
    ewentualnie obrobić (np.pinacle)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 8. Data: 2010-02-15 12:59:28
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 15 Feb 2010 10:12:04 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >To juz chyba prosciej od razu podlaczyc komponentem.

    a n-box ma wyjscie komponentowe? Jezeli tak, to oczywiscie, ale
    niestety nie bedzie to cyfrowa kopia, bo komponent to nic innego jako
    analogowy sygnal.

    Najlepszym sposobem to po hdmi + hcdp stripper (jezeli na hdmi nboxa
    jest to zabezpieczone, a jezeli teraz nie jest, to za chwile moze byc
    (kwestia softu..lub rozkazu z satelity o zalaczeniu hdcp).

    Nie wiem, jak dzialaja hdmi splittery (co w sklepach masowo wystepuja,
    ale pewnie tak, ze usuwaja hdcp). No i oczywiscie koszty:
    strippera/splittera i karty video z wejsciem hdmi. A moze sama karta
    jest wstanie "usunac sobie" programowo zabezpieczenia hdcp ??? To
    byloby najtaniej.

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-02-15 13:04:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]

    sądzę że jest

    Najpierw musialbys

    > a n-box ma wyjscie komponentowe? Jezeli tak, to oczywiscie,

    ma

    > ale niestety nie bedzie to cyfrowa kopia, bo komponent to nic innego jako
    > analogowy sygnal.

    ale o wyższej rozdzielczości

    > Nie wiem, jak dzialaja hdmi splittery (co w sklepach masowo wystepuja,
    > ale pewnie tak, ze usuwaja hdcp)

    to chyba byłoby zbyt proste

  • 10. Data: 2010-02-15 13:07:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a n-box ma wyjscie komponentowe?

    Ma.
    Polecane jako opcja do uzywania, gdy nbox nie moze sie dogadac z TV w
    sprawie hdcp - czyli czesto. ;-)

    >Jezeli tak, to oczywiscie, ale
    > niestety nie bedzie to cyfrowa kopia, bo komponent to nic innego jako
    > analogowy sygnal.

    Oczywiscie.
    Dlatego pisalem ze cyfrowo sie nie da (albo jest to dosc klopotliwe).