  • 1. Data: 2010-02-14 15:18:27
    Temat: kable dvi - hdmi
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    jaki producent robi jakies lepsze kable dvi < - > hdmi w cenie powiedzmy do
    okolo 150 pln ? chodzi o kabel, ktorym mozna byloby polaczyc komputer z
    telewizorem ...

  • 2. Data: 2010-02-14 16:13:52
    Temat: Re: kable dvi - hdmi
    Od: Mane <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-14 16:18, amstav pisze:
    > jaki producent robi jakies lepsze kable dvi< -> hdmi w cenie powiedzmy do
    > okolo 150 pln ? chodzi o kabel, ktorym mozna byloby polaczyc komputer z
    > telewizorem ...

    Po co przeplacac, skoro kazdy kabel oferuje t
    taka sama jakosc? Chyba ze potrzebujesz dluzszego kilku metrowego kabla
    wtedy owszem, ale w innym przypadku jest wywalenie kasy w bloto.

  • 3. Data: 2010-02-14 17:49:30
    Od: z <z...@g...pl>

    amstav pisze:
    > jaki producent robi jakies lepsze kable dvi < - > hdmi w cenie powiedzmy do
    > okolo 150 pln ? chodzi o kabel, ktorym mozna byloby polaczyc komputer z
    > telewizorem ...

    Zaryzykowałem, kupiłem 5m kabel za 45 zł. I co? Działa.

  • 4. Data: 2010-02-14 20:10:27
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amstav" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telewizorem ...
    >
    > Mam od PC z Blu-Ray'em do rzutnika pod sufitem 10 m .
    Żadnych strat na kablu , a kabel dvi-hdmi za ok 70 zł .

  • 5. Data: 2010-02-15 06:46:50
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Po co przeplacac, skoro kazdy kabel oferuje t
    > taka sama jakosc?

    No niezupełnie. Mam kabel DVI-HDMI 3m za 19zł marki noname i o ile 720p
    działa bardzo dobrze to w w 1080p występują artefakty w postaci czerwonych
    poziomych kreseczek. Mam kabel HDMI-HDMI za 35zł ActiveJet też 3m i w 1080p
    działa idealnie. Miałem też kabel 5m, ale oddałem, bo na nim nie było w
    ogóle obrazu w 1080p. :-)