  • 1. Data: 2013-07-15 00:03:24
    Temat: najmocniejszy klucz płasko oczkowy, lub dożywotnia gwarancja.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    mam pewne złącze które musi być dokręcone na maksa. naprawdę na maksa.
    niestety dojście jest tylko kluczem płaskim - i to nie oczkiem. o
    Yato/topex nawet nie wspomnę bo pęka przy pierwszej próbie. stanley/beta
    po pewnym czasie mają "otwarcie" 2mm większe niż nominalne. proxon
    industrial i facomm - na razie "dają radę" ale już są o 1mm większe niż
    nominalnie, i czasem odskakują.
    jakiej firmy radzicie kupić jeden klucz płasko oczkowy? Nie musi być
    tanio, ale bez przesady. 30-50zł (za jeden klucz, nie zestaw) - jest do
    przyjęcia. Czy jest ktoś kto rzeczywiście, w praktyce da gwarancje? ale
    nie taką - panie rurką było kręcone.....

    ToMasz

    Ps oczywiście że rurką będzie kręcone, ale 35 cm, nie 200!

  • 2. Data: 2013-07-15 00:55:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Nie musi być tanio, ale bez przesady. 30-50zł (za jeden klucz, nie
    > zestaw) - jest do przyjęcia.

    50zł to nie jest dużo.

    > proxon industrial i facomm - na razie "dają radę" ale już są o 1mm
    > większe niż nominalnie, i czasem odskakują.

    ou, to trudne zadanie. Zespawaj dwa ;)

    W mojej pracy, Bahco nr24 (za jakieś ze 100zł) chyba jest zbyt mało
    forsowany bo wraca do rozmiaru.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-07-15 01:11:19
    Od: tá´Ź

    ToMasz wrote:

    > mam pewne złącze które musi być dokręcone na maksa. naprawdę na maksa.

    Szacun stary, pewnie budujesz prom kosmiczny!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2013-07-15 07:27:55
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam pewne złącze które musi być dokręcone na maksa. naprawdę na maksa.

    A w układzie SI to będzie jaka wartość?

  • 5. Data: 2013-07-15 08:12:08
    Od: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>

> [...]
    > przyjęcia. Czy jest ktoś kto rzeczywiście, w praktyce da gwarancje? ale
    > nie taką - panie rurką było kręcone.....

    podejdź do metalowego/narzędziowego i powiedzą ci które klucze mają
    dożywotnią gwarancję.
    U mnie w metalowym są ze 3 marki, które są z taką gwarancję.
    pozdr.
    s.

  • 6. Data: 2013-07-15 08:33:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.07.2013 07:27, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w układzie SI to będzie jaka wartość?

    100 kg faceta na ramieniu 50cm. Wiem że teraz szpilki w Twojej głowicy
    parsknęły śmiechem, ale tu masz klucz płaski nie nasadkę na 1/2 cala....
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-07-15 09:03:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-15, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > 100 kg faceta na ramieniu 50cm. Wiem że teraz szpilki w Twojej głowicy
    > parsknęły śmiechem, ale tu masz klucz płaski nie nasadkę na 1/2 cala....

    A w jaki sposob siadasz na tym kluczu?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-07-15 10:52:55
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

    > jakiej firmy radzicie kupić jeden klucz płasko oczkowy?

    Snap-On

  • 9. Data: 2013-07-15 13:31:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.07.2013 09:03, AZ pisze:

    > A w jaki sposob siadasz na tym kluczu?

    nie siadam na kluczu. ziębi w dupsko!
    ToMasz

  • 10. Data: 2013-07-15 15:41:11
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jul 2013 00:03:24 +0200, ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    wrote:

> [...]
    >przyjęcia. Czy jest ktoś kto rzeczywiście, w praktyce da gwarancje? ale
    >nie taką - panie rurką było kręcone.....

    Jak nakrętki nie za drobne (klucz > 24), to rozglądnij się za kluczami do
    pobijania - są i oczkowe, i płaskie. Nic lepszego do Twoich potrzeb chyba nie
    znajdziesz.
    --
    Krenauer