  • 1. Data: 2013-07-14 19:32:34
    Temat: Jaki samochód?
    Od: Szklana <d...@i...invalid>

    Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    12 tys zł co wybrać?
    --
    Obie siostry pełne wódy - flaszka i szklana, a żadna nie jest pijana!

  • 2. Data: 2013-07-14 20:23:19
    Temat: Re: Jaki samochód?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 19:32:34 UTC+2 użytkownik Szklana napisał:
    > Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    >
    > 12 tys zł co wybrać?
    >
    > --
    >
    > Obie siostry pełne wódy - flaszka i szklana, a żadna nie jest pijana!

    Coś takiego ze będzie kosztowało 2 tysiące. Cienkiego 700 ja bym kupił. Mało awaryjny
    o sporej dzielności. Tani w naprawach ( nowa tarcza hamulcowa 27 złotych).

  • 3. Data: 2013-07-14 21:58:22
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Sun, 14 Jul 2013 11:23:19 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

    > Coś takiego ze będzie kosztowało 2 tysiące. Cienkiego 700 ja bym kupił. Mało
    awaryjny o sporej dzielności. Tani w naprawach ( nowa tarcza hamulcowa 27 złotych).

    I w razie większego dzwonu zdechniesz na miejscu, nie będziesz się już męczyć na tym
    łez padole.

    --
    Deflegmator

  • 4. Data: 2013-07-14 21:59:05
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Sun, 14 Jul 2013 19:32:34 +0200
    Szklana <d...@i...invalid> wrote:

    > Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    > 12 tys zł co wybrać?

    Coś do 12 tys.

    --
    Deflegmator

  • 5. Data: 2013-07-14 22:07:48
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 21:58:22 UTC+2 użytkownik Deflegmator napisał:

> [...]
    >

    > I w razie większego dzwonu zdechniesz na miejscu, nie będziesz się już męczyć na

    Na każdy samochód osobowy znajdzie się większy co w razie większego dzwonu idzie się
    do nieba. W korku to na zawał albo wylew szybciej się zejdzie niż doczeka
    śmiertelnego dzwonu.

  • 6. Data: 2013-07-14 22:13:45
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Sun, 14 Jul 2013 13:07:48 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

> [...]

    się do nieba. W korku to na zawał albo wylew szybciej się zejdzie niż doczeka

    No tak, ale korki w świecie Szklany są tylko w jedną stronę.

    --
    Deflegmator

  • 7. Data: 2013-07-14 22:59:08
    Od: tá´Ź

    Szklana wrote:

    > Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    > 12 tys zł co wybrać?

    Polecam Poloneza Trucka Roya. Wzmiankowany budżet wystarczy na 12 sztuk!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-07-14 22:59:56
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Coś takiego ze będzie kosztowało 2 tysiące. Cienkiego 700 ja bym kupił.
    > Mało awaryjny o sporej dzielności.

    A ja indyjską rikszę.

    > Tani w naprawach ( nowa tarcza hamulcowa 27 złotych).

    Riksza jeszcze tańsza.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-07-14 23:22:26
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 19:32, Szklana pisze:
    > Witam. Dojeżdzam do pracy 15 km, rano w korkach, mój budżet na auto to
    > 12 tys zł co wybrać?
    Trudno doradzić...
    Przy tym dojeździe to tylko benzyna ew. z LPG - ale to niekonieczne;
    Diesel odpada - nie zdąży się nagrzać.
    Jak trasa miejska to nie szukaj wielkiego silnika (tylko "small block
    5,6l V8" dla prawdziwego faceta ;) ) silniki 1.0-1.4 wystarczają do
    sprawnego poruszania się.

    Reszta zależy od odpowiedzi:
    Dojeżdżasz sam?
    Czy wozisz tylko torbę, czy coś więcej?
    Czy jakieś wymagane wyposażenie (klima, automat itd..)/
    Czy tylko dojazdy do pracy - czy w weekend jedziesz gdzieś daleko z 4
    innymi osobami?
    Czy dobrze się czujesz w małych autach?
    Czy masz jakieś preferencje co do marki, lub rejonu pochodzenia?

    Milion pytań :(
    Jeśli masz "w skarpetce" 12000 zł to szukaj auta w cenie max 8-9 tysięcy
    - reszta na opłaty i pakiet startowy (płyny, filtry, naprawy tego o czym
    Ci sprzedający "zapomniał" powiedzieć).
    Jeśli masz założoną kwotę, to w żadnym wypadku nie próbuj jej choćby o
    złotówkę przekroczyć "bo to okazja"...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 10. Data: 2013-07-14 23:33:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:13:45 UTC+2 użytkownik Deflegmator napisał:

> [...]
    śmiertelnego dzwonu.

    > No tak, ale korki w świecie Szklany są tylko w jedną stronę.

    W jedną stronę tłok to był tylko w transportach do obozów koncentracyjnych i na
    front. Ci co rano obok Szklany by jechali wracają inną drogą? A może Szklana do
    roboty jedzie jednokierunkową z napisem " do roboty". I sobie wykombinował że będzie
    nią wracał pod prąd.