  • Data: 2009-03-13 11:29:28
    Temat: najtanszy abonament
    Od: "Andrzej Kłos" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, poszukuję najtańszego abonamentu (z dostępnych), który da mi aktywny
    numer stacjonarny i pozwoli mi najtaniej utrzymać neostradę (TPSA). Era domowa
    i inne komórkowe "domowe" odpadają z braku zasięgu wewnątrz budynku
    jakiejkolwiek sieci k. Jestem na tyle "bogaty", że nie łapię się na socjalny w
    TPSA.

    jak na razie znalazłem tele2/netia: plan taryfowy "telefon podstawowy" z abo
    38,43 (ew. zawieszenie 17,50)

    jest może tańszy?

    andy_nek