  • 1. Data: 2009-03-13 11:29:28
    Temat: najtanszy abonament
    Od: "Andrzej Kłos" <a...@N...gazeta.pl>

    witam, poszukuję najtańszego abonamentu (z dostępnych), który da mi aktywny
    numer stacjonarny i pozwoli mi najtaniej utrzymać neostradę (TPSA). Era domowa
    i inne komórkowe "domowe" odpadają z braku zasięgu wewnątrz budynku
    jakiejkolwiek sieci k. Jestem na tyle "bogaty", że nie łapię się na socjalny w
    TPSA.

    jak na razie znalazłem tele2/netia: plan taryfowy "telefon podstawowy" z abo
    38,43 (ew. zawieszenie 17,50)

    jest może tańszy?

    andy_nek

  • 2. Data: 2009-03-17 14:47:57
    Temat: Re: najtanszy abonament
    Od: nadir <h...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Kłos napisał:
    > Jestem na tyle "bogaty", że nie łapię się na socjalny w
    > TPSA.

    Nie jestem na biezaco. Teraz juz nie mozna sobie, ot tak wziac
    abonamentu socjalnego?

  • 3. Data: 2009-03-17 18:29:31
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    .news.neostrada.pl
    użytkownik *nadir* napisał(a):

    > Nie jestem na biezaco. Teraz juz nie mozna sobie, ot tak wziac
    > abonamentu socjalnego?

    Sojalny został wycofany ze sprzedaży. Zastąpiono go innym, faktycznie
    socjalnym, bo żeby go uzyskać trzeba mieć kwity z pomocy społecznej. I teraz
    jest największy absurd. Na dotychczasowym socjalnym nie można mieć Neo, na
    nowym można.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2009-03-17 23:13:09
    Od: nadir <h...@o...pl>

> [...]
    > socjalnym, bo żeby go uzyskać trzeba mieć kwity z pomocy społecznej. I
    > teraz jest największy absurd. Na dotychczasowym socjalnym nie można mieć
    TA firma chyba nigdy nie przestane mnie zadziwiac.
    Rozumiem, ze Netii czy Tele2 nie przeszkadza ten stary abonament socjalny.

  • 5. Data: 2009-03-17 23:22:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    nadir pisze:
    > TA firma chyba nigdy nie przestane mnie zadziwiac.
    > Rozumiem, ze Netii czy Tele2 nie przeszkadza ten stary abonament socjalny.

    Z przyjemnością namówiłem kolegę, aby po wielu latach posiadania
    telefonu z TP rozwiązał z nimi umowę i przeszedł do internetu w sieci
    kablowej oraz telefonu VOIP. Złożył wypowiedzenie, a oni dzwonią do
    niego co drugi dzień z propozycją pozostania. A ja się zastanawiam, ile
    setek tysięcy abonentów musi jeszcze od nich odejść, żeby ustawili się
    frontem do klienta?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-18 16:06:53
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    Na dotychczasowym socjalnym nie można mieć Neo, na
    > nowym można.
    >
    > --
    > Big Jack
    > //////
    > ( o o) GG: *660675*
    > --ooO-( )-Ooo-
    Na dzień dzisiejszy pasowałoby im udostępnienie internetu na socjalnym.
    Musieliby jednak zmienic regulamin neostrady, który mówi, ze nie mozna jej
    mieć na socjalnym. A tej zmiany boją się jak ognia. Przy zmianie regulaminu
    klient moze bezkarnie zerwac podpisaną umowe, nawet tą z trzyletnim
    cyrografem.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-03-18 17:06:27
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze nie mozna jej mieć na socjalnym. A tej zmiany boją się jak ognia.
    > Przy zmianie regulaminu klient moze bezkarnie zerwac podpisaną umowe,

    Ja myślę, że to dało by się prosto obejść:
    Tworzymy nową usługę, specjalnie i tylko dla socjalnych, np. Neostrada
    Minus, cokolwiek, by nazwa była choć trochę inna, tworzymy odrębny
    regulamin... voila!

    --
    Moje łącze do netu:
    http://www.numion.com/YourSpeed3/ShowMeasurement.php

  • 8. Data: 2009-03-18 21:29:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Tworzymy nową usługę, specjalnie i tylko dla socjalnych, np. Neostrada
    > Minus, cokolwiek, by nazwa była choć trochę inna, tworzymy odrębny

    Obeszli to w inny sposób. Na socjalnym możesz wziąć internet po prostu w
    orange , a nie w TP. Jest nawet troche tańszy. W końcu to ten sam żyd
    przecież. Pieniadze idą do tego samego francuskiego wora.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-03-18 21:41:33
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Obeszli to w inny sposób. Na socjalnym możesz wziąć internet po prostu
    > w orange , a nie w TP. Jest nawet troche tańszy. W końcu to ten sam
    > żyd przecież. Pieniadze idą do tego samego francuskiego wora.

    Faktycznie, nie wziąłem tego pod uwagę :)

  • 10. Data: 2009-03-19 08:50:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    ws.atman.pl
    użytkownik *wiatrak* napisał(a):

    > Obeszli to w inny sposób. Na socjalnym możesz wziąć internet po prostu w
    > orange , a nie w TP. Jest nawet troche tańszy. W końcu to ten sam żyd
    > przecież. Pieniadze idą do tego samego francuskiego wora.

    Ja właśnie korzystam z takiego rozwiązania, czyli socjalny i orange freedom.
    Nie wiem czy to jest przyczyną, że przy przejściu miałem przerwę i podpieli
    mnie gdzie indziej, ale jest widoczna różnica w działaniu. Pingi widocznie
    gorsze i częstsze zrywania synchronizacji. Gdybym mógł mieć socjalny i Neo,
    to na pewno bym tak miał. Neo działała zdecydowanie stabilniej. To gdzie idą
    pieniądze jest tutaj mało istotne.

    --
    Big Jack
    //////