  • 1. Data: 2015-03-02 12:56:19
    Temat: Samsung S4 - tylko po wifi
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    Kumpela sie pyta jak ustawić w telefonie zeby internet był tylko po wifi
    w domu - nie ma w pakiecie internetu - wiec jak jest poza domem to nie
    chce zeby jej zzerało kasy.

  • 2. Data: 2015-03-02 13:15:30
    Temat: Re: Samsung S4 - tylko po wifi
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-02 12:56, Martuś wrote:
    > Kumpela sie pyta jak ustawić w telefonie zeby internet był tylko po wifi
    > w domu - nie ma w pakiecie internetu - wiec jak jest poza domem to nie
    > chce zeby jej zzerało kasy.

    powiedz kumpeli aby zajrzala do ustawien

  • 3. Data: 2015-03-02 13:38:49
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 13:15, AL pisze:

    > powiedz kumpeli aby zajrzala do ustawien

    Mozesz pokierować ?? Bo że w ustawieniach to wie :)

  • 4. Data: 2015-03-02 14:03:37
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-03-02 13:38, Martuś wrote:

    > Mozesz pokierować ?? Bo że w ustawieniach to wie :)

    wyłączyć transmisje danych w sieciach komórkowych

  • 5. Data: 2015-03-02 14:08:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Martuś" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Mozesz pokierować ?? Bo że w ustawieniach to wie :)

    W S4 jak sie przeciagnie palcem od gory ekranu w dol, to sie rozwija
    pasek stanu w menu ... hm, nie wiem jak to fachowo sie nazywa.

    A tam u gory sa takie ikonki poszczegolnych funkcji.
    Jest wifi, sa "Dane komórkowe".
    Glowy nie dam czy nie zmieni po wylaczeniu zasilania.

    W ustawieniach tez jest
    -Polaczenia u gory
    -wiecej sieci na srodku
    -sieci komorkowe
    i tu jest haczyk "siec komorkowa" z opisem sugerujacym ze to tylko o
    dane chodzi.

    J.

  • 6. Data: 2015-03-02 15:07:40
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    > Jest wifi, sa "Dane komórkowe".
    > Glowy nie dam czy nie zmieni po wylaczeniu zasilania.
    >
    > W ustawieniach tez jest
    > -Polaczenia u gory
    > -wiecej sieci na srodku
    > -sieci komorkowe
    > i tu jest haczyk "siec komorkowa" z opisem sugerujacym ze to tylko o
    > dane chodzi.
    >
    > J.

    OK ma cos takiego jak dane komórkowe u góry i to ma odznaczone wiec jest
    ok tak ?

    A lokalizacja ma wpływ na pobieranie ? czy sciaga przez gps ??

  • 7. Data: 2015-03-02 15:42:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-03-02 o 15:07, Martuś pisze:

    > OK ma cos takiego jak dane komórkowe u góry i to ma odznaczone wiec jest
    > ok tak ?

    Tak. "Dane komórkowe" to transmisja danych poprzez operatora. Ma być
    wyłączona.

    > A lokalizacja ma wpływ na pobieranie ?

    To oczywiste. Lokalizacja = dostępne sieci WiFi. Sieci WiFi, zwłaszcza
    ogólnodostępne, nie są zbyt szybkie. Ale coś za coś.

    > czy sciaga przez gps ??

    Przez co? Co tu ma do rzeczy nawigacja?
    ATSD Niech kumpela ściągnie sobie ze sklepu Google jakiś widget do
    włączania WiFi. Bardzo wygodne :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 8. Data: 2015-03-03 10:45:16
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-02 15:42, ALEX Alpha MR wrote:

    > To oczywiste. Lokalizacja = dostępne sieci WiFi. Sieci WiFi, zwłaszcza
    > ogólnodostępne, nie są zbyt szybkie. Ale coś za coś.

    Lokalizacja to jakos tak sie ogolnie przyjelo ze GPS (ew. bazujaca na
    sieciach wlan i komorkowych).

    > Przez co? Co tu ma do rzeczy nawigacja?
    > ATSD Niech kumpela ściągnie sobie ze sklepu Google jakiś widget do
    > włączania WiFi. Bardzo wygodne :-)

    Zapewne pytajaca miala na mysli, calkiem sensownie zreszta, pobieranie
    przez mobilne polaczenie danych dotyczacych polozenia satelit (almanach
    + efemerydy) na potrzeby A-GPS. W przeciwnym razie te dane sciagaja
    sie wlasnie przez odbiornik gps co powoduje dluzsze ustalenie polozenia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2015-03-03 15:47:40
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-03-03 o 10:45, elmer radi radisson pisze:

    > Lokalizacja to jakos tak sie ogolnie przyjelo ze GPS (ew. bazujaca na
    > sieciach wlan i komorkowych).

    Kumam. Ale nie GPS tylko AGPS. GPS nie potrzebuje dostępu do danych z netu.

> [...]
    > + efemerydy) na potrzeby A-GPS. W przeciwnym razie te dane sciagaja
    > sie wlasnie przez odbiornik gps co powoduje dluzsze ustalenie polozenia.

    To ja mam prośbę do pytającej, żeby na przyszłość nieco jaśniej pisała.
    Dzięki temu unikniemy nieporozumień :-)

  • 10. Data: 2015-03-03 19:43:30
    Od: "JS" <i...@o...pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > wyłączyć transmisje danych w sieciach komórkowych

    Jest to rozwiązanie ale... uniemożliwi wygodne wysyłanie i odbieranie
    mms-ów.
    Inne rozwiązanie - można zepsuć ustawienia punktu dostępowego do internetu
    np. przez
    modyfikację nazwy APN.

    JS