  • 1. Data: 2015-08-06 11:00:57
    Temat: windows 10 i h.265
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    dobra wiadomość dla użytkowników filmujących samsungami nx500 i nx1 (nie
    wiem jak pozostałe). Właśnie zainstalowałem aktualizację Windows 10 i
    filmy odtwarzają się bez potrzeby konwersji, oczywiście adobe dalej śpi,
    ale dobre chociaż tyle, że w windows można przejrzeć filmy bez potrzeby
    męczącego konwertowania.

    Ktoś już aktualizował? Jak wrażenia? Wydaje mi się, że system działa o
    wiele szybciej. No i wizualnie ładnie minimalistyczny. Jak na razie
    podoba mi się.

  • 2. Data: 2015-09-10 11:39:42
    Temat: Re: windows 10 i h.265
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Aug 2015 11:00:57 +0200, w
    <55c3224b$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>, twistedme <t...@o...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > filmy odtwarzają się bez potrzeby konwersji, oczywiście adobe dalej śpi,
    > ale dobre chociaż tyle, że w windows można przejrzeć filmy bez potrzeby

    A nie wystarczy doinstalować odpowiedniego kodeka (w Win7 np.)?

  • 3. Data: 2015-09-10 12:01:21
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-09-10 o 11:39, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 6 Aug 2015 11:00:57 +0200, w
    > <55c3224b$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>, twistedme <t...@o...pl>

    > A nie wystarczy doinstalować odpowiedniego kodeka (w Win7 np.)?

    A no właśnie teraz to już nie jestem pewien w ogóle o co kaman :), a nie
    miałem za bardzo czasu drążyć.

    Mam 2 kompy, na których przesiadłem się na 10. Na stacjonarnym miałem 7,
    zrobiłem update z zachowaniem wszystkich plików i tam filmy mogę
    odtwarzać bez problemu. Natomiast na lapku, gdzie był win 8 i robiłem
    instalację od zera, filmy nie działają (wywala brak kodeka).

    Ktoś wie o co chodzi?

  • 4. Data: 2015-09-10 12:56:47
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-09-10 o 12:01, twistedme pisze:

    > [...] filmy nie działają (wywala brak kodeka).
    >
    > Ktoś wie o co chodzi?

    Może brak kodeka?